Πάνω από 780.000 οχήματα πούλησε η General Motors και οι κοινοπραξίες της στην Κίνα για το πρώτο τρίμηνο του 2021, καταγράφοντας έτσι ετήσια αύξηση κατά 69%.
Συγκεκριμένα, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία απέδωσε την αύξηση των πωλήσεών της στα οχήματα πολυτελείας και στα μεγαλύτερα οχήματα, στα μεγάλα, αλλά και στα μεσαίου μεγέθους SUV, όπως επίσης και στα οχήματα πολλαπλών χρήσεων, σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα «The Detroit News».
Οι πωλήσεις των οχημάτων Buick στην Κίνα κατά το πρώτο τρίμηνο κατέγραψαν ετήσια αύξηση 73%, των Cadillac κατέγραψαν ρεκόρ πωλήσεων περισσότερων από 57.000 μονάδων, με ετήσια αύξηση 114%, ενώ η αύξηση των πωλήσεων των Chevrolet καταγράφηκε στο 27%.
Παράλληλα, η εμπορική μάρκα Wuling της GM στην Κίνα διπλασίασε τις πωλήσεις της, με περισσότερα από 347.000 οχήματα, ενώ οι πωλήσεις της εμπορικής ταυτότητας Baojun κατέγραψαν αύξηση, κατά 5%.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η GM πούλησε 642.250 οχήματα στις ΗΠΑ κατά το πρώτο τρίμηνο, καταγράφοντας ετήσια αύξηση άνω του 4%.