ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Αυξάνει τους στόχους για την ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2030 η Κομισιόν

Σύμφωνα με το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέχρι το 2030 αναμένεται να κυκλοφορούν30 εκατ. υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιδιώκει να έχουν κυκλοφορήσει τουλάχιστον 30 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως το 2030. Ο στόχος για την αύξηση των πωλήσεων των αυτοκινήτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών ρύπων περιλαμβάνεται σε ένα πρόγραμμα στρατηγικής που θα δημοσιευθεί την επόμενη εβδομάδα.

Σύμφωνα με το Bloomberg η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παροτρύνει την αυτοκινητοβιομηχανία να επιταχύνει την μαζική παραγωγή αυτοκινήτων καθώς και τον μετασχηματισμό της παραγωγής της, έως το 2030. Ο στόχος είναι φιλόδοξος, δεδομένου ότι περίπου 1,4 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα κινούνται στην Ευρώπη τώρα, σύμφωνα με το Bloomberg. Το πρόγραμμα προβλέπει ότι θα κυκλοφορήσουν 28 εκατομμύρια υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στο δρόμο έως το 2028.

Το σχέδιο χαρτογραφεί στόχους για τον ευρύτερο τομέα των μεταφορών, ζητώντας να διπλασιαστεί η σιδηροδρομική κίνηση υψηλής ταχύτητας έως το 2030 και τα προγραμματισμένα ταξίδια μεταξύ πόλεων κάτω των 300 χλμ. να γίνουν ουδέτερα από τον άνθρακα. Τα μεγάλα αεροσκάφη και τα πλοία μηδενικών εκπομπών θα πρέπει να είναι «έτοιμα για αγορά από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες » έως το 2035, αναφέρει το σχέδιο.

Μακροπρόθεσμα, οι στόχοι περιλαμβάνουν το διπλασιασμό της κυκλοφορίας σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών και τον τριπλασιασμό της κίνησης τρένων υψηλής ταχύτητας μέχρι τα μέσα του αιώνα. Ο οδικός χάρτης αναμένεται να διαμορφωθεί σε νέα βάση για να καλυφτούν οι μελλοντικές ανάγκες.

Οι προτάσεις για τη βιομηχανία μεταφορών έρχονται εν μέσω της διαμάχης μεταξύ των μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ένα σχέδιο ενίσχυσης του στόχου μείωσης των εκπομπών το 2030 σε τουλάχιστον 55% έως το τέλος της επόμενης δεκαετίας από τα επίπεδα του 1990. Η αύξηση αυτού του στόχου από το υπάρχον 40% αποτελεί βασικό στοιχείο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας και θα απαιτούσε περισσότερες δαπάνες για παραγωγή ενέργειας και υποδομές.

«Πρέπει να καταστήσουμε βιώσιμους όλους τους τρόπους μεταφοράς» για την επίτευξη των κλιματικών στόχων και να δώσουμε τη δυνατότητα στις ευρωπαϊκές εταιρείες να παραμείνουν ηγέτες της βιομηχανίας, αναφέρει το σχέδιο, σημειώνοντας ότι τα οχήματα με μηδενικές και χαμηλές εκπομπές εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό μέρος του στόλου των οχημάτων.

Η Επιτροπή θα αναθεωρήσει τα πρότυπα CO2 για αυτοκίνητα και φορτηγά μέχρι τον Ιούνιο του 2021, και για τα βαρέα οχήματα το 2022, ζητώντας μια πολιτική «για την τόνωση της ζήτησης για οχήματα μηδενικών εκπομπών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

electric cars-ilektrika-autokinita
ΔΙΕΘΝΗ

Η ΕΕ επιβάλλει δασμούς στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτροκίνητα οχήματα

Οι προσωρινοί δασμοί της Κομισιόν από 17,4% ως 37,6% χωρίς αναδρομική ισχύ είναι σχεδιασμένοι για να εμποδίσουν, όπως έχει δηλώσει η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, να κατακλυσθεί η ΕΕ με φτηνά ηλεκτροκίνητα οχήματα.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρένο» 3% κατέγραψαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Μάιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, υποχωρώντας κατά 13,8% έναντι του προηγούμενου έτους. Διευρύνεται η παρουσία των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Cars, Autokinito, Aytokinitiko
ΔΙΕΘΝΗ

Το 86,5% των φορτιστών αυτοκινήτου στην ΕΕ είναι εναλλασσόμενου ρεύματος

Οι φορτιστές AC χρησιμοποιούνται κυρίως για εφαρμογές πιο αργής φόρτισης και είναι ιδανικοί για σπίτια, χώρους εργασίας και δημόσιους χώρους όπως σούπερ μάρκετ και εγκαταστάσεις αναψυχής.