ΓΔ: 1423.56 1.17% Τζίρος: 74.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Αποχωρεί η Honda από την Formula 1

Στα πλαίσια του μεγάλου ανασχηματισμού που πραγματοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να αποσυρθεί από προμηθευτής κινητήρων F1 στο τέλος της σεζόν του 2021.

Η Honda ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να ολοκληρώσει τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA Formula One (F1) ως προμηθευτής κινητήρων στο τέλος της σεζόν του 2021. Το 2015, η Honda επανήλθε στον ανταγωνισμό στη F1, με στόχο να κερδίσει χρησιμοποιώντας τις δικές της τεχνολογίες διαχείρισης ενέργειας.

Αρχικά, η Honda αντιμετώπισε ορισμένες δυσκολίες, ωστόσο, αποδεικνύοντας τη συλλογική ισχύ του «All Honda», συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των τεχνολογιών κινητήρων αεροσκαφών, η Honda απεδείχθη εξαιρετικά ανταγωνιστική.

Επιπλέον, ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης που πέτυχε η Honda μαζί με τη Red Bull Racing και τη Scuderia Alpha Tauri μέσα από μια ισχυρή συνεργασία της με τις δύο ομάδες, η Honda κατάφερε να επιτύχει το στόχο της να κερδίσει νίκες - τρεις την περασμένη σεζόν και δύο έως τώρα μέσα στο 2020.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται μια περίοδο μεγάλου μετασχηματισμού. Ετσι αποφάσισε να αγωνιστεί για την «επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050». Αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί ως μέρος των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών της Honda που αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της εταιρείας ως κατασκευαστής στο τομέα της σύγχρονης κινητικότητας.

Προς το σκοπό αυτό, η Honda πρέπει να διοχετεύσει τους εταιρικούς της πόρους σε έρευνα και ανάπτυξη στους τομείς των μελλοντικών τεχνολογιών στις μονάδες ισχύος και ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών κυψελών καυσίμου (FCV) και μπαταριών EV (BEV), οι οποίες θα αποτελέσουν τον πυρήνα για τεχνολογίες απαλλαγμένες από εκπομπές άνθρακα.

Η εταιρεία τώρα θα διαθέσει τις τεχνολογίες διαχείρισης ενέργειας και καυσίμων, καθώς και τις γνώσεις που έχει συγκεντρώσει μέσω των δραστηριοτήτων της στη F1, σε αυτόν τον τομέα μονάδων ισχύος και ενεργειακών τεχνολογιών και θα αναλάβει πρωτοβουλίες εστιάζοντας παράλληλα στη μετάβαση σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα. Με αυτά τα δεδομένα, η Honda αποφάσισε να ολοκληρώσει τη συμμετοχή της στη F1.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Εκτεθειμένες στους αντιδασμούς της Κίνας οι γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτων

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι περισσότερο εκτεθειμένες σε πιθανά αντίμετρα, καθώς τα εμπορικά στοιχεία δείχνουν ότι σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεών τους το 2023 προήλθε από την Κίνα.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρένο» 3% κατέγραψαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Μάιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, υποχωρώντας κατά 13,8% έναντι του προηγούμενου έτους. Διευρύνεται η παρουσία των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Δασμούς έως και 48% επιβάλει στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα η Κομισιόν

Στο 38,1% θα φτάσουν οι δασμοί που θα εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην SAIC, ενώ στο 20% θα είναι της Geely και στο 17,4% της BYD. «Καμπάνες» και σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν οχήματά στην Κίνα.
ΔΙΕΘΝΗ

Αποτράπηκε επίθεση που σχεδίαζε Τσετσένος για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Όσον αφορά τον νεαρό Τσετσένο, «τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι προετοίμαζε ενεργά μια επίθεση στο στάδιο Ζοφρουά Γκισάρ (Σεντ Ετιέν) με την ευκαιρία των αγώνων που θα διεξαχθούν εκεί» ανέφερε το υπουργείο.
ΔΙΕΘΝΗ

Έξι χιλιάδες αστυνομικοί για την άφιξη της ολυμπιακής φλόγας στη Μασσαλία

Συνυπολογίζοντας τη δύναμη που θα κινητοποιήσει ο Δήμος της Μασσαλίας, το μέγεθος αυτό του μηχανισμού θα ξεπεράσει ακόμη και εκείνον που είχε αναπτυχθεί τον Σεπτέμβριο του 2023 για την επίσκεψη του πάπα Φραγκίσκου.