Μειωμένες πωλήσεις κατά 57% κατέγραψε ο σουηδικός όμιλος fast fashion H&M το διάστημα από 1η Μαρτίου έως και τις 6 Μαϊου, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι, εξέλιξη που αποδίδεται στο γεγονός ότι περί το 80% των καταστημάτων του ανά τον κόσμο παρέμεναν κλειστά, εξαιτίας της πανδημίας.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, αύξηση κατά 32% παρουσίασαν το ίδιο διάστημα οι διαδικτυακές της πωλήσεις, δραστηριότητα διαθέσιμη σε 46 από τις συνολικά 51 αγορές στις οποίες η Η&Μ διαθέτει παρουσία.
Από τα τέλη Απριλίου ωστόσο, κάποια καταστήματα της αλυσίδας έχουν επανεκκινήσει την λειτουργία τους, με το ποσοστό αυτών να προσεγγίζει το 40% επί του συνόλου των 5.061 σημείων διεθνώς. Υπό αυτές τις συνθήκες, η εταιρεία προσανατολίζεται στην λήψη έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών, ωστόσο και το δεύτερο τρίμηνο προϊδεάζει για την δυσμενή εξέλιξη των μεγεθών της, με περιορισμό των περιθωρίων κερδοφορίας της κατά 2 έως 4 ποσοστιαίες μονάδες, λόγω των εκπτώσεων σε εμπορεύματα που θα αναγκαστεί να κάνει ώστε να διαχειριστεί τα αυξημένα αποθέματά της.
Περαιτέρω, η Η&Μ βρίσκεται σε επανεξέταση της αποτελεσματικότητας των καταστημάτων της, προχώρησε ήδη στο κλείσιμο 8 σημείων στην Ιταλία, ενώ δρομολογεί το κλείσιμο κι άλλων στην Ευρώπη, προσανατολιζόμενη στην ενίσχυση του καναλιού των διαδικτυακών πωλήσεων αλλά και τις αναπτυσσόμενες αγορές.