ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Η πανδημία έφερε πτώση 57% των πωλήσεων τον Μάρτιο για την H&M

Ο σουηδικός όμιλος ένδυση είδε τις διαδικτυακές της πωλήσεις να αυξάνονται κατά 32% τον Μάρτιο. Από τα τέλη Απριλίου επαναλειτουργεί το 40% των καταστημάτων της εταιρείας.

Μειωμένες πωλήσεις κατά 57% κατέγραψε ο σουηδικός όμιλος fast fashion H&M το διάστημα από 1η Μαρτίου έως και τις 6 Μαϊου, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι, εξέλιξη που αποδίδεται στο γεγονός ότι περί το 80% των καταστημάτων του ανά τον κόσμο παρέμεναν κλειστά, εξαιτίας της πανδημίας.

Ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, αύξηση κατά 32% παρουσίασαν το ίδιο διάστημα οι διαδικτυακές της πωλήσεις, δραστηριότητα διαθέσιμη σε 46 από τις συνολικά 51 αγορές στις οποίες η Η&Μ διαθέτει παρουσία. 

Από τα τέλη Απριλίου ωστόσο, κάποια καταστήματα της αλυσίδας έχουν επανεκκινήσει την λειτουργία τους, με το ποσοστό αυτών να προσεγγίζει το 40% επί του συνόλου των 5.061 σημείων διεθνώς. Υπό αυτές τις συνθήκες, η εταιρεία προσανατολίζεται στην λήψη έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών, ωστόσο και το δεύτερο τρίμηνο προϊδεάζει για την δυσμενή εξέλιξη των μεγεθών της, με περιορισμό των περιθωρίων κερδοφορίας της κατά 2 έως 4 ποσοστιαίες μονάδες, λόγω των εκπτώσεων σε εμπορεύματα που θα αναγκαστεί να κάνει ώστε να διαχειριστεί τα αυξημένα αποθέματά της.

Περαιτέρω, η Η&Μ βρίσκεται σε επανεξέταση της αποτελεσματικότητας των καταστημάτων της, προχώρησε ήδη στο κλείσιμο 8 σημείων στην Ιταλία, ενώ δρομολογεί το κλείσιμο κι άλλων στην Ευρώπη, προσανατολιζόμενη στην ενίσχυση του καναλιού των διαδικτυακών πωλήσεων αλλά και τις αναπτυσσόμενες αγορές. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Συναγερμός στην Ευρώπη για Temu και Shein, ζητούνται αυστηροί έλεγχοι

Επιστολή της ομοσπονδίας ένδυσης Euratex στην πρόεδρο της Κομισιόν. Έξι χώρες ζητούν δυναμική παρέμβαση της Επιτροπής για αυστηρότερους ελέγχους, καθώς και μέτρα στήριξης των ευρωπαϊκών βιομηχανιών.
mango stores-emporio
ΔΙΕΘΝΗ

Έσοδα-ρεκόρ για τη Mango το πρώτο εξάμηνο με ώθηση από τα ανδρικά ρούχα

Ο ισπανικός όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του στα 1,6 δισ. ευρώ, ερχόμενος πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου του για ετήσια έσοδα άνω των 4 δισ. το 2026. Στην Ελλάδα λειτουργεί συνολικά 9 σημεία πώλησης.
ΔΙΕΘΝΗ

Κάμψη εισαγωγών κι εξαγωγών για την ευρωπαϊκή βιομηχανία ένδυσης

Η ευρωπαϊκή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με την γήρανση του εργατικού της δυναμικού. Στα 400 ευρώ η μέση κατανάλωση ενδυμάτων στην Ελλάδα το 2023, στα 630 ευρώ η μέση αξία της κατανάλωσης στην ΕΕ.