ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:53:21
Βασίλης Κικίλιας ομιλία
Ο Βασίλης Κικίλιας κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε δημόσια εκδήλωση.

Β. Κικίλιας: Ενισχύεται η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας στη ναυτιλία

Ελλάδα και Ιταλία ενισχύουν τη συνεργασία τους στη ναυτιλία, σύμφωνα με συνάντηση του Βασίλη Κικίλια και του Ιταλού Υφυπουργού Edoardo Rixi στο Κάιρο, δίνοντας έμφαση στην ανταγωνιστικότητα και την κοινή τους παρουσία στη Μεσόγειο.

Σημαντική ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας – Ιταλίας στον τομέα της ναυτιλίας συζητήθηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο Κάιρο, μεταξύ του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια, και του Υφυπουργού Μεταφορών της Ιταλίας, Edoardo Rixi, ο οποίος είναι αρμόδιος για τις θαλάσσιες μεταφορές.

Η συνάντηση έλαβε χώρα στο περιθώριο του διεθνούς συνεδρίου "TransMEA 2025", όπου οι δύο πλευρές υπογράμμισαν τη σημασία των δύο χωρών ως μεσογειακές δυνάμεις με σημαντικά λιμάνια και ισχυρή παρουσία στον ευρωπαϊκό εμπορικό στόλο.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην κοινή προσέγγιση που μοιράζονται η Ελλάδα και η Ιταλία σε ζητήματα ανταγωνιστικότητας της ναυτιλίας. Όπως σημείωσε ο κ. Κικίλιας, η συνεργασία είναι ήδη εξαιρετική, ωστόσο υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω ενίσχυσης τόσο σε διμερές όσο και σε πολυμερές επίπεδο.

Ο υπουργός τόνισε ότι «η οπτική μας ως χωρών της Μεσογείου έχει πολλά να συμβάλει στις σχετικές διεθνείς και ευρωπαϊκές πολιτικές», επισημαίνοντας τη σημασία του συντονισμού σε διεθνείς και ευρωπαϊκούς φορείς.

Επιπλέον, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεχίσουν τον στενό συντονισμό τους σε διεθνείς οργανισμούς και ευρωπαϊκά όργανα, με στόχο την προώθηση κοινών θέσεων για την ενίσχυση της ναυτιλίας, των θαλάσσιων μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του ευρωπαϊκού στόλου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βασίλης Κικίλιας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Β. Κικίλιας: Η ναυτιλία χρειάζεται διεθνείς κανόνες, όχι τιμωρητικά μέτρα

Ο Β. Κικίλιας δήλωσε πως η ναυτιλία χρειάζεται διεθνείς κανόνες αποδεκτούς από όλους και όχι τιμωρητικούς μηχανισμούς, ενώ η Ελλάδα στηρίζει διαχρονικά τον ΙΜΟ και προτείνει βελτιώσεις στο πλαίσιο μηδενικών εκπο