Η BMW ανακοίνωσε ότι το υδρογόνο μπορεί να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στην ενεργειακή κρίση και στην προστασία του κλίματος. Είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αποθήκευσης και μεταφοράς ανανεώσιμης ενέργειας. Αυτή η δυνατότητα θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού του τομέα της κινητικότητας. Θεωρεί ότι το υδρογόνο είναι το κομμάτι που λείπει από το παζλ για την κινητικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με την εταιρεία, μια μόνο τεχνολογία δεν θα είναι αρκετή προκειμένου η κινητικότητα να καταστεί κλιματικά ουδέτερη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τα οχήματα υδρογόνου προσφέρουν σαφή πλεονεκτήματα, καθώς είναι απαλλαγμένα από εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα επιτυγχάνουν υψηλή αυτονομία με σύντομο χρόνο ανεφοδιασμού τριών έως τεσσάρων λεπτών.
Το 2022, η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή της πρώτης πιλοτικής σειράς οχημάτων υδρογόνου της BMW iX5 Hydrogen. Στα τέλη Φεβρουαρίου του 2023, ο δοκιμαστικός στόλος βγήκε στους δρόμους σε όλο τον κόσμο -λιγότερα από 100 οχήματα που χρησιμοποιούνται κυρίως στην Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Κορέα, την Κίνα, τις ΗΠΑ και τη Μέση Ανατολή. Στόχος είναι να καταδειχθεί η καταλληλότητα των οχημάτων υδρογόνου για καθημερινή χρήση και να προωθηθεί περαιτέρω η επέκταση της υποδομής των σταθμών πλήρωσης υδρογόνου. Επιπλέον, η εταιρεία θα αποκτήσει σημαντικές γνώσεις για την ανάπτυξη ενός πιθανού προϊόντος ευρείας παραγωγής. Τέσσερα από αυτά τα οχήματα χρησιμοποιούνται επί του παρόντος στην Αυστρία και θα είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένους ενδιαφερόμενους φορείς για δοκιμές τους επόμενους μήνες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά της BMW iX5 Hydrogen: Μέγιστη συνολική ισχύς συστήματος 295kW/401ίπποι. Χωρητικότητα δεξαμενής υδρογόνου 6 κιλά υδρογόνου (σε αέρια μορφή). Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6΄΄. Τελική ταχύτητα πάνω από 180 χλμ./ώρα. Αυτονομία: 504 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.