Ερωτευμένη με την Ευρώπη είναι η Generation Z των ΗΠΑ, η οποία θεωρεί ότι η Γηραιά Ήπειρος είναι το κατάλληλο μέρος για να ζήσει το «Αμερικανικό Όνειρο», προσφέροντας, ταυτόχρονα καλύτερη ποιότητα ζωής.
Το «όνειρο» κάποτε οριζόταν από την ιδέα ότι όποιος δουλεύει αρκετά σκληρά μπορεί να τα καταφέρει στην Αμερική. Τώρα, όμως, ορισμένα μέλη της Gen Z απογοητευμένα από την κουλτούρα της βιασύνης και τους απρόσιτους δείκτες επιτυχίας -όπως η ιδιοκτησία σπιτιού- αναζητούν την Ευρώπη ως τον παράδεισο για τη ζωή που προσδοκούν. Άλλωστε στην Ευρώπη δεν υπάρχει τόση βιασύνη όσο στις ΗΠΑ , ενώ κάποιος μπορεί να έχει μεγαλύτερο χρόνο διακοπών και να μην είναι αναγκασμένος να κάνει συνεχώς υπερωρίες.
Είτε πρόκειται για επιχειρηματικά εγχειρήματα που επιτρέπουν ένα ευέλικτο ωράριο είτε για θέσεις εργασίας γραφείου που προωθούν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, ορισμένοι Αμερικανοί της Gen Z υιοθετούν ευρωπαϊκές ευαισθησίες όταν λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με την καριέρα και την επαγγελματική τους ζωή.
Η Νταβίνα Ράμκισουν, ψυχολόγος και σύμβουλος για την εργασιακή ευημερία στην Ιρλανδία, μιλώντας στο Insider, δήλωσε ότι έχει παρακολουθήσει πολλούς ανθρώπους να μετακομίζουν από τη Βόρεια Αμερική στην Ευρώπη ή το Ηνωμένο Βασίλειο για δουλειά. «Ένα από τα πράγματα που πάντα ξεχωρίζουν είναι ότι λένε ότι η ποιότητα ζωής τους έχει βελτιωθεί από τότε που μετακόμισαν. Υπάρχει η αίσθηση ότι αυτό που είναι διαθέσιμο για εμάς όσον αφορά τις συνθήκες εργασίας στην ΕΕ είναι πιο ευνοϊκό», τονίζει..
Η Λ. Ράκοβ είναι παρουσιάστρια podcast και δημιουργός περιεχομένου που ζει στην Ανάπολις του Μέριλαντ και δηλώνει ότι άρχισε να εξετάζει τον ευρωπαϊκό "τρόπο ζωής" για να απαλλαγεί από το άγχος που ένιωθε στη δουλειά της. «Όταν βρισκόμουν στη φάση της εξουθένωσης από την τελευταία παραδοσιακή μου δουλειά, ένα πράγμα που άρχισα να ερευνώ ήταν ο ευρωπαϊκός τρόπος εργασίας», σημείωσε .
Αμέτρητοι νέοι Αμερικανοί μοιράζονται τις εργασιακές τους εμπειρίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - είτε πρόκειται για ένα ευέλικτο πρόγραμμα είτε για ευκαιρίες για ταξίδια - και αυτό πιθανότατα βοήθησε στη διαμόρφωση των προτεραιοτήτων της αμερικανικής Gen Z. «Σίγουρα νομίζω ότι είναι ένα πιο βαρύ θέμα συζήτησης, επειδή η γενιά μας έχει υπερβολική επίγνωση του πώς μας βλέπουν στον εργασιακό χώρο και πώς αξίζουμε να μας συμπεριφέρονται στον εργασιακό χώρο», εκτιμά η Ράκοβ και προσθέτει «βλέποντας τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι λειτουργούν και εργάζονται σε άλλες χώρες, σκεφτόμαστε: "Γιατί δεν το έχουμε κι εμείς αυτό;"».