ΓΔ: 1391.95 0.53% Τζίρος: 50.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:27:33 DATA
texnologia-efarmoges-smartphones
Φώτο: Shutterstock

MyAttica»: Νέα εφαρμογή της Περιφέρειας για ψηφιακή επικοινωνία με τους πολίτες

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay),μπορεί κανείς να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει εξελίξεις.

Μια νέα δυνατότητα ψηφιακής επικοινωνίας των πολιτών με την Περιφέρεια Αττικής δίνει η νέα εφαρμογή «MyAttica» για κινητά τηλέφωνα. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας, η «MyAttica» προσφέρει εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας. Η δημιουργία της mobile εφαρμογής «MyAttica» εντάσσεται στις δράσεις επέκτασης και αναβάθμισης του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής (Οδηγός του Πολίτη, Ψηφιακές Υπηρεσίες, Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512, Ψηφιακά Ραντεβού κ.τ.λ.) και περιλαμβάνεται στις γενικότερες δράσεις του Ψηφιακού Μετασχηματισμού που προωθούνται από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μ. Κουρή. Ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης αναφερόμενος στην νέα υπηρεσία επισήμανε: «Οι εφαρμογές της νέας τεχνολογίας δίνουν την προστιθέμενη αξία στις εξειδικευμένες υπηρεσίες που αξιοποιούνται προς διευκόλυνση όλων μας. Με την εφαρμογή «MyAttica» η Περιφέρεια Αττικής ενισχύει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες. Αυτός άλλωστε πρέπει να είναι και ένας από τους βασικούς στόχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: η άμεση διασύνδεση των υπηρεσιών της με τον τελικό αποδέκτη, δηλαδή όλους του πολίτες». 

Πώς λειτουργεί η εφαρμογή 

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής. Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του. Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχοντας τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής, γίνεται μέλος μιας συμμαχίας ικανής να αντιμετωπίσει πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας. H εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, και μπορεί να αναζητηθεί με το λεκτικό «MyAttica» στις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore και googleplay).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σχέδιο για αναβάθμιση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ''Elevate Greece''

Θα αναπτυχθούν και θα παραμετροποιηθούν τα κατάλληλα υποσυστήματα τα οποία στο σύνολό τους συνθέτουν την πλατφόρμα του Elevate Greece με απώτερο στόχο την περαιτέρω, ισχυροποίηση του εγχώριου οικοσυστήματος καινοτομίας.
kontogeorgis thanassis
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η δύναμη της χώρας μας είναι στην περιφέρεια, αναφέρει ο Θανάσης Κοντογιώργης

Κάθε πολίτης, εξηγεί, «μπορεί εκεί να παρακολουθήσει την υλοποίηση των δεσμεύσεων Κυβέρνησης και Περιφερειών, για αρχικώς 6.000 έργα σε όλη τη χώρα αλλά και όσες πολιτικές και υποδομές προτεραιοποιηθούν και αποφασισθούν κατά το στάδιο της διαβούλευσης»/
papastergiou, παπαστεργιου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Παπαστεργίου: Ανανέωση του σχεδιασμού για την τηλεοπτική κάλυψη «Λευκών Περιοχών»

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σχεδιάζει την εγκατάσταση Συμπληρωματικών Σταθμών Κάλυψης (ΣΣΚ) με διανομή τηλεοπτικού σήματος μέσω επίγειων ή δορυφορικών διαύλων, ώστε οι πολίτες των παραμεθορίων και ακριτικών περιοχών.
Thessaloniki_real estate_akinita
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ηλεκτρονικά η εξόφληση όλων των χρεώσεων στον Δήμο Θεσσαλονίκης

«Στόχος μας είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου, η απλούστευση των διαδικασιών, ώστε να μπει ένα τέλος στην αναμονή των δημοτών μας στα γκισέ» ανέφερε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.