ΓΔ: 1436.79 0.53% Τζίρος: 145.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Salesforce: Βοηθός με Τεχνητή Νοημοσύνη μειώνει τα έξοδα πάνω από 50%

Ο αυτόνομος βοηθός Τεχνητής Νοημοσύνης της Salesforce ενισχύει την αποδοτικότητα των λειτουργιών των επιχειρήσεων και τους επιτρέπει να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.

Το αποτύπωμα της στην ελληνική αγορά θέλει να ενισχύσει η Salesforce, φέρνοντας τους αυτόνομους AI Agents που βελτιστοποιούν την παραγωγικότητα μιας επιχείρησης και μειώνουν τουλάχιστον κατά 50% τα έξοδα εξυπηρέτησης πελατών. 

«Το Agentforce είναι αυτό που θα φέρει την επανάσταση στον χώρο της εργασίας παγκοσμίως και είναι αυτό που θέλουν οι επιχειρήσεις να είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη», επισημαίνουν στελέχη της Salesforce, με τον Senior Executive Account Μ. Παπαγεωργίου να υπογραμμίζει ότι «το Agentforce είναι ένας αυτόνομος AI Agent που μπορεί να καλύψει επαναλαμβανόμενες εργασίες και διαδικασίες εντός μιας επιχείρησης με στόχο να γίνει πιο αποδοτική».

Σήμερα περίπου το 41% των εργασιών εντός μιας επιχείρησης είναι επαναλαμβανόμενες, με τα στελέχη της Salesforce να επισημαίνουν ότι πολλές από αυτές μπορούν να απλοποιηθούν και να γίνουν περισσότερες παραγωγικές και ανταποδοτικές μέσω των AI Agents, βοηθώντας τους εργαζομένους και τις επιχειρήσεις να επικεντρώνονται σε πιο εξειδικευμένες διαδικασίες. 

Επιπλέον ο Agentforce έρχεται να μειώσει σημαντικά τα κόστη της εξυπηρέτησης πελατών τα οποία ανεβαίνουν συνεχώς μαζι με το εργασιακό κόστος. Είναι χαρακτηριστικό πως στις ΗΠΑ το κόστος για την επίλυση ενός προβλήματος καταναλωτή, φτάνει τα 12 δολάρια ενώ σε αγορές όπως η Ελλάδα το κόστος αυτό εκτιμάται περίπου στα 6 δολάρια ανά υπόθεση. Ο αυτόνομος βοηθός ΤΝ της Salesforce μειώνει το κόστος αυτό στα 2 δολάρια ανά υπόθεση. «Είναι πολύ στοχευμένο και όσο πιο πολύ το χρησιμοποιεί η επιχείρηση και το εξελίσσει τόσο πιο αποδοτικό γίνεται, ενώ παράλληλα μειώνονται και τα έξοδα εκπαίδευσης των εργαζομένων» σημειώνουν τα στελέχη της Salesforce. 

Όπως αναφέρουν καταγράφεται ήδη μεγάλο ενδιαφέρον για τον αυτόνομο βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης παγκοσμίως από μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ υπάρχει ήδη μεγάλο ενδιαφέρον και από ελληνικούς ομίλους. Υπάρχουν ήδη ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και στο εξωτερικό που έχουν εντάξει το Agentforce στις λειτουργίες τους, παρά το γεγονός ότι ο AI Agent βρίσκεται ακόμα σε στάδιο εκμάθησης των ελληνικών. 

Μέσα στην επόμενη διετία ο AI Agent της Salesforce θα είναι πλήρως λειτουργικός στα ελληνικά, με τα στελέχη του αμερικανικού κολοσσού να υπογραμμίζουν πως σημείο κλειδί είναι τα στοιχεία που θα εισάγουν οι επιχειρήσεις και η εκπαίδευση των γνωστικών μοντέλων. ‘Όσον αναφορά τις χρεώσεις προς τις επιχειρήσεις, σημειώνουν πως θα υπάρχει μια τιμολόγηση ανά συζήτηση και υπόθεση που διαχειρίζεται ο AI Agent«Υπάρχει ήδη ενδιαφέρον στην Ελλάδα και συνεργαζόμαστε στενά με αρκετούς πελάτες στη χώρα, αλλά δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε» ανέφεραν χαρακτηριστικά.   

Τι είναι το Agentforce που έρχεται να ενισχύσει τις επιχειρήσεις  

«Δομήσαμε όλα μας τα προϊόντα ώστε όλα αυτά να μπορούν να συγχρονίσουν όλα τους δεδομένα σε μια ενιαία πλατφόρμα που θα μαζεύει δεδομένα, διεργασίες, ώστε να υπάρχει διαθέσιμη όλη η πληροφορία σε ένα σημείο», σημείωσε ο κ. Παπαγεωργίου

Το Agentforce, ξεπερνά τα παραδοσιακά AI Copilots και Chatbots και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτόνομους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ agents) που αναλαμβάνουν δράση, παίρνουν αποφάσεις και απλοποιούν τη λειτουργία των επιχειρήσεων. 

Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν και να αναπτύσσουν έξυπνους AI agents που αξιοποιούν εξελιγμένες δυνατότητες συλλογισμού για την αυτόνομη εκτέλεση σύνθετων εργασιών, δίχως ανθρώπινη παρέμβαση. Οι AI agents δεν περιορίζονται μόνο στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μπορούν, μεταξύ άλλων, να διαχειριστούν πωλήσεις, να οργανώσουν καμπάνιες μάρκετινγκ, να εκτελέσουν εμπορικές συναλλαγές και να λάβουν αποφάσεις βάσει δεδομένων. Επιπλέον, είναι σε θέση να ενεργοποιηθούν από αλλαγές σε δεδομένα, επιχειρηματικούς κανόνες, προκαθορισμένες αυτοματοποιήσεις ή σήματα μέσω API calls από άλλα συστήματα, παρέχοντας 24ωρη υποστήριξη. 

Οι AI Agents της Agentforce εκτελούν πραγματικές ενέργειες και «μαθαίνουν» από τα δεδομένα. Επιπλέον, προσαρμόζονται με βάση τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών και τα εξελισσόμενα δεδομένα για να παρέχουν εξατομικευμένες, ακριβείς λύσεις που οδηγούν σε μετρήσιμα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις.  

Τα οφέλη του Agentforce για τις επιχειρήσεις:

  • Ενίσχυση της παραγωγικότητας μέσω της άμεσης πρόσβασης σε προτεινόμενες απαντήσεις και αυτοματοποιημένα εργαλεία, επιταχύνεται η διαδικασία εξυπηρέτησης και εξοικονομείται χρόνος. 
  • Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με τη χρήση εξελιγμένων αναλύσεων και λύσεων που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε πελάτη, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων εμπιστοσύνης. 
  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες με την υιοθέτηση εργαλείων προηγμένης αυτοματοποίησης που μειώνουν τον φόρτο εργασίας και επιτρέπουν τη συγκέντρωση των εργαζομένων σε πιο σύνθετες και απαιτητικές εργασίες. 

Όπως ανέφεραν τα στελέχη της Salesforce, ο νέος βοηθός Τεχνήτης Νοημοσύνης διευκολύνει τις διαδικασίες σε κλάδους όπως οι τράπεζες, το εμπόριο, την Υγείας, την Τεχνολογία, τηλεπικοινωνίες, κατασκευές, ασφαλιστικές εταιρείες ακόμα και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. 

Η κινητήρια δύναμη του Agentforce είναι το Atlas Reasoning Engine, ένα κατοχυρωμένο σύστημα που επιτρέπει στο Agentforce να εξετάζει τα δεδομένα και τις επιχειρηματικές διαδικασίες μέχρι να «νιώσει» ότι γνωρίζει πώς να επιτύχει τους στόχους της επιχείρησης, δημιουργώντας ένα πλάνο το οποίο αξιολογεί και βελτιώνει διαρκώς. Παράλληλα, υπολογίζει ποια δομημένα και μη δομημένα δεδομένα πρέπει να αντλήσει από το Data Cloud για να επιτύχει τους στόχους της επιχείρησης. 

Το Agent Builder επιτρέπει στους χρήστες να διαμορφώνουν τους δικούς τους agents, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως workflows, Apex και πρότυπα εντολών για να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία των πελατών και να ενισχύσουν την αποδοτικότητα, ενώ μπορούν να ενταχθούν σε οποιοδήποτε τμήμα υπηρεσιών. 

Χάρη στο εργαλείο Customer 360, οι ΑΙ agents μπορούν να ενσωματωθούν και να προσαρμοστούν πλήρως σε οποιαδήποτε πλατφόρμα και εργαλειοθήκη της επιχείρησης, όπως τα POS, το Slack, το Tableau κ.ά., ανεξαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται.  

 Για τη δημιουργία κι εφαρμογή των agents, ένα άλλο βασικό στοιχείο είναι ένα σταθερό οικοσύστημα συνεργατών. Γι' αυτό το λόγο η Salesforce εγκαινίασε το Agentforce Partner Network, το πρώτο οικοσύστημα για αυτόνομους AI agents, που αποτελείται, μεταξύ άλλων, από τις Workday, Amazon Web Services, Box, Certinia, Copado, Coupa, Google, Honeywell, IBM, Workday, Zoom και NVIDIA

Επιπλέον, επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε προκατασκευασμένους agents τρίτων μέσω του App Exchange, του marketplace της Salesforce για εφαρμογές, ενώ τους παρέχει έναν ολόκληρο κατάλογο πρόσθετων λειτουργιών με τις οποίες μπορούν να διαμορφώσουν τους agents τους και να αξιοποιήσουν όλες τις δυνατότητες που τους προσφέρει το Agentforce, προσαρμόζοντάς το πλήρως στις ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποντάρει στην Ελλάδα η Dell με νέο Exclusive Store στο Ελληνικό

Η δημιουργία του καταστήματος προγραμματίζεται το 2026 στο εμπορικό κέντρο του Ελληνικού. Θα είναι ένα κατάστημα αποκλειστικά για τη διάθεση των καταναλωτικών προϊόντων της Dell Technologies αλλά και της Alienware.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Apple: Αντεπίθεση με Τεχνητή Νοημοσύνη στο iPhone16, πότε έρχεται Ελλάδα

Ο νέος επεξεργαστής των iPhone 16 συναγωνίζεται σε ταχύτητα ακριβούς υπολογιστές σύμφωνα με την Apple και είναι κατά 60% γρηγορότερος από εκείνον στο iPhone12. Οι σημαντικές αλλαγές στην κάμερα με την χρήση ΑΙ.
Texniti-Noimosynh
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Συναγερμός για την περιβαλλοντική απειλή που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη

Κολοσσοί της τεχνολογίας, όπως η Google και η Microsoft βλέπουν να εκτροχιάζονται τα προγράμματά τους για ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αυξάνει συνεχώς τις ενεργειακές απαιτήσεις.