Η Spotify Technology SA δήλωσε ότι το ένα τέταρτο των χρηστών που πληρώνουν συνδρομή στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία έχουν ξεκινήσει ένα ακουστικό βιβλίο, σημάδι ότι η σουηδική εταιρεία ροής ήχου κάνει πρόοδο σε μια αναπτυσσόμενη αγορά.
Από αυτούς τους χρήστες, το 57% είναι 18 έως 34 ετών, γεγονός που υποδηλώνει ότι η μορφή είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τις νεότερες γενιές ακροατών.
Το Spotify άρχισε να προσφέρει στους συνδρομητές που πληρώνουν,15 ώρες ακρόασης ακουστικών βιβλίων το μήνα τον περασμένο Οκτώβριο, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να προσελκύσει νέους συνδρομητές και να κρατήσει τους υπάρχοντες πελάτες στην πλατφόρμα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η λειτουργία αυτή είναι πλέον διαθέσιμη σε έξι αγορές, συμπεριλαμβανομένων, πιο πρόσφατα, του Καναδά και της Ιρλανδίας.
Οι ακροατές μπορούν να αγοράσουν περισσότερες ώρες αν φτάσουν το μηνιαίο όριο και η εταιρεία δήλωσε ότι οι αγορές αυτές έχουν υπερδιπλασιαστεί από το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Οι ακροατές ακουστικών βιβλίων ξοδεύουν περίπου 2 1/2 επιπλέον ώρες στην εφαρμογή μέσα σε 14 ημέρες από την έναρξη ενός βιβλίου, δήλωσε η εταιρεία.
Για να αυξήσει τον αριθμό των ανθρώπων που ακούν βιβλία, το Spotify θα αναπτύξει περισσότερα εργαλεία προσανατολισμένα στους συγγραφείς.