Τις εργασίες του τρίτου συνεδρίου για τον οινοτουρισμό, που συνδιοργανώνεται από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Πελοποννήσου, χαιρέτισε διαδικτυακά ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
Η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού έχει ψηλά στην ατζέντα τον οινοτουρισμό, είπε ο κ. Κικίλιας, με στόχο την προσέλκυση τουριστών υψηλής εισοδηματικής στάθμης, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τη δημιουργία μοναδικών αυθεντικών εμπειριών για τους επισκέπτες.
Μαζί με την υφυπουργό, Σοφία Ζαχαράκη, προχωρούμε σε μια σειρά από δράσεις για την αναβάθμιση του οινοτουρισμού, μέσα από την δημιουργία πρώτης ψηφιακής πύλης, το σήμα επισκέψιμου οινοποιείου, τη συγκρότηση του Εθνικού Συμβουλίου Οινοτουρισμού, ανάφερε ο υπουργός.
Συνεχίζουμε με ακόμη μεγαλύτερη ένταση και δημιουργικότητα την προσπάθεια για τη διεθνή προβολή της εκλεκτής ελληνικής οινικής παραγωγής και την κατοχύρωση του ελληνικού brand name οινοτουρισμού διεθνώς, υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας.
Στην Πελοπόννησο παράγεται το 1/3 του κρασιού της χώρας, όπως ανάφερε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι η Περιφέρεια εργάζεται για να γίνει η Πελοπόννησος η αιχμή του δόρατος στον τουρισμό, με όχημα τον πολιτισμό, την ιστορία, περιβάλλον κλπ.
Η σχέση της Ελλάδας με το κρασί είναι μια σχέση βαθιά, που ανατρέχει στις ρίζες της ιστορίας μας. Στη χώρα μας σήμερα παράγονται πολλές και εξαιρετικά ποιοτικές ποικιλίες οίνου, που συνεχώς κερδίζουν αφοσιωμένους οπαδούς διεθνώς. Ολοένα και περισσότεροι λάτρεις του κρασιού, αλλά και οι ταξιδιώτες, έρχονται στην Ελλάδα για να συνδυάσουν τις διακοπές τους με μια ξεχωριστή οινική εμπειρία, που περιλαμβάνει όχι μόνο την απόλαυση του ελληνικού κρασιού, αλλά και την επίσκεψη στα οινοποιεία της χώρας μας. Έτσι, το ελληνικό κρασί αναδεικνύεται σε ισχυρό πόλο έλξης για τον ελληνικό τουρισμό, όπως επισημαίνεται από τους διοργανωτές της δράσης.