ΓΔ: 1393.26 -0.31% Τζίρος: 30.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:31:30 DATA
Φωτο: Shutterstock

Από φθινόπωρο θα ξεκινήσουν οι πρώτες πτήσεις με υδροπλάνα

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης ανέφερε πως συνεχίζεται η προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών στον κλάδο των μεταφορών. Σύντομα θα υπάρξει πλαίσιο για την υδρογονοκίνηση.

Από το Σεπτέμβριο θα μπορούσαν να ξεκινήσουν οι πρώτες πτήσεις με υδροπλάνα όπως ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης και υπογράμμισε πως αποτελεί στοίχημα να παραμείνουν σε σταθερή πορεία αναβάθμισης οι υπηρεσίες στον κλάδο των μεταφορών.

Μιλώντας στο 4ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών - ITC 2021, ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε λόγο για την προσπάθεια που καταβλήθηκε όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας να εξασφαλιστεί: πρώτον, η αδιάκοπη ροή της παροχής των μεταφορικών υπηρεσιών υπό αντίξοες συνθήκες, εξαιτίας της φύσης του κλάδου και δεύτερον, η απρόσκοπτη υλοποίηση του προγράμματος των μεταρρυθμίσεων στον κλάδο.

Αναφορικά με τα υδροπλάνα, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι «πρόκειται για ένα νέο μέσο μεταφοράς που μπορεί να λειτουργήσει απολύτως συμπληρωματικά και συνδυαστικά με τα άλλα μέσα μεταφοράς που υπάρχουν ήδη», ενώ ανήγγειλε ότι στις αρχές του φθινοπώρου θα μπορούσαμε να δούμε τις πρώτες πτήσεις.

Σχετικά με τη βελτίωση του σχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών, ο κ. Κεφαλογιάννης υπενθύμισε ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας πιέστηκαν πολύ. Ωστόσο, σημείωσε ότι «μέσα σε έναν χρόνο προστέθηκαν περισσότερα από 500 οχήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσω των συμπράξεων με τα ΚΤΕΛ και του Leasing και επιπλέον, έγιναν 609 προσλήψεις σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ».

Στο κομμάτι των εναλλακτικών καυσίμων, ανέφερε ότι η συντονισμένη πολιτική που εφαρμόζεται στη χώρα μας υπέρ της ηλεκτροκίνησης έχει αρχίσει να αποδίδει. Χαρακτηριστικά τόνισε ότι «από τα περίπου 3.400 χιλιάδες αμιγώς ηλεκτρικά που υπάρχουν στο Μητρώο του υπουργείου, εκ των οποίων πάνω από 1.860, δηλ. ποσοστό 55%, ταξινομήθηκε μετά τον Σεπτέμβριο του 2020».  

Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα καταρτιστεί θεσμικό πλαίσιο για την προώθηση της υδρογονοκίνησης και τη χρήση σύγχρονων και ευέλικτων εφαρμογών κινητικότητας, όπως ο διαμοιρασμός της διαδρομής (car sharing) και η μεταφορά με οχήματα κατά παραγγελία (car on-demand).

Καταλήγοντας, ο υφυπουργός ανήγγειλε ότι «η ψηφιοποίηση θα επεκταθεί και στις εμπορευματικές μεταφορές, μέσα από την αξιοποίηση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης», καθώς στόχος είναι οι παρεμβάσεις αυτές να φέρουν βελτίωση της αποδοτικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας. 

Στο πεδίο και πάλι της ψηφιοποίησης, όπως είπε ο κ. Κεφαλογιάννης, «μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 159.000 προσωρινά διπλώματα, παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε η πανδημία στη διαδικασία. Επίσης, η πλατφόρμα για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων αντικατάστασης διπλωμάτων έχει επεκταθεί από τον Δεκέμβριο μέχρι σήμερα και στις 13 Περιφέρειες της χώρας και ήδη οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει τις 7.000».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Β. Οικονόμου: Ισότιμη αναγνώριση των πτυχίων εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Σκοπός της εγκυκλίου είναι η ισότιμη αναγνώριση των πτυχίων εσπερινών ΕΠΑ.Λ. ειδικότητας «Τεχνικός Οχημάτων» του Τομέα Μηχανολογίας τριετούς φοίτησης με τα πτυχία αντίστοιχης ειδικότητας των εσπερινών ΕΠΑ.Λ.
staikouras
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χ. Σταϊκούρας: Η Ελλάδα επενδύει σε οδικές και σιδηροδρομικές υποδομές

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι πρέπει να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα των μεταφορών με στόχο τη βιώσιμη περιφερειακή ανάπτυξη και την τόνωση της κοινωνικής συνοχής.
Chistos Staikouras
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχέδιο νόμου με ενσωμάτωση δύο Ευρωπαϊκών Οδηγιών στον κλάδο των Μεταφορών

«Υπέρ» του νομοσχεδίου στην Επιτροπή τάχθηκε η ΝΔ, το καταψήφισε το ΚΚΕ, ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Ελληνική Λύση, Σπαρτιάτες, Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν σήμερα στην Ολομέλεια.
Chistos Staikouras
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρ. Σταϊκούρας: Οι τέσσερις στόχοι για την αναβάθμιση των μεταφορών

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών μιλώντας στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής ανέφερε τους στόχους που θα επιτευχθούν με την ενσωμάτωση δυο κοινοτικών οδηγιών στην ελληνική νομοθεσία.