ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Κ. Αχ. Καραμανλής: Προχωράνε τα δυο μεγάλα έργα της Δυτ. Ελλάδας

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμνλής τόνισε πως τα μεγάλα έργα της Δυτ. Ελλάδας αποτελούν προτεραιότητα για την κυβέρνηση που αναζητεί τις καλύτερες λύσεις.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής σε συνάντηση που είχε με τους βουλευτές της Ηλείας και της Αχαΐας δήλωσε πως «Τα μεγάλα έργα της Δυτικής Ελλάδας, ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος και η σιδηροδρομική διέλευση της Πάτρας, αποτελούν απόλυτη προτεραιότητα για την κυβέρνησή μας»

«Εμείς μιλάμε στους πολίτες με ειλικρίνεια. Δεν τάζουμε πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν, δεν λέμε άλλα από αυτά που κάνουμε» πρόσθεσε.

Ο Υπουργός τόνισε ότι «Εμείς με υπευθυνότητα και χωρίς μεγάλα λόγια, προχωράμε και για τα δύο έργα. Στο Πάτρα-Πύργος εξετάζουμε όλες τις εναλλακτικές και συζητάμε με την Ε.Ε. για να καταλήξουμε στην καλύτερη λύση. Και για τον σιδηρόδρομο, προσανατολιζόμαστε στη ρεαλιστική λύση της μερικής υπογειοποίησης που είναι ιδανική για την ανάπτυξη της πόλης. Δεσμευόμαστε ότι και τα δύο έργα θα γίνουν πραγματικότητα. Και μάλιστα όσο ταχύτερα και με όσο μικρότερο κόστος γίνεται. Όχι στα λόγια, στην πράξη».

Ο κ. Καραμανλής είπε επίσης ότι διάβασε σήμερα κάποιες δηλώσεις για αυτά τα θέματα του κ. Τσίπρα. «Αλήθεια, πρόσθεσε, μετακινήθηκε οδικώς στο Πάτρα-Πύργος ή μήπως χρησιμοποίησε τον υπόγειο σιδηρόδρομο που έφτιαξε στους Πατρινούς; Στην εικονική του πραγματικότητα ίσως υπάρχουν όλα αυτά, στην πραγματικότητα που ζούμε όλοι οι Έλληνες όμως όχι μόνο δεν υπάρχουν, αλλά και η κυβέρνησή του δεν έκανε απολύτως τίποτα για να προχωρήσει αυτά τα έργα. Αντιθέτως, μόνο προβλήματα τους δημιούργησε. Οι πολίτες περιμένουν να αναγνωρίσει τα λάθη του, όχι να προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα..»

Όπως είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, «Η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνησή του παρέλαβε το Πάτρα-Πύργος με δρομολογημένο διαγωνισμό και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Αν απλώς προχωρούσε όσα είχαμε ξεκινήσει, σήμερα το έργο θα είχε ολοκληρωθεί και οι πολίτες θα μετακινούνταν με ταχύτητα και ασφάλεια. Προτίμησε όμως να σπάσει το έργο σε 8 κομμάτια για να ευνοήσει έναν συγκεκριμένο εργολάβο. Τα ξέρει όλη η Ελλάδα αυτά. Τελικά ο αγαπημένος τους επιχειρηματίας κηρύχθηκε έκπτωτος και στα δήθεν εργοτάξια που μας παρέδωσαν, παραλάβαμε μέχρι και σκουπιδότοπο.. Το έργο καρκινοβατεί και έτσι όπως τα έκαναν το διακύβευμα δεν είναι πότε θα τελειώσει και πόσο θα κοστίσει, αλλά αν θα γίνει ή όχι.

Αλλά και στον σιδηρόδρομο, ανάλογα εγκληματικά λάθη έκαναν δυστυχώς. Ανέτρεψαν τον σχεδιασμό που υπήρχε και έβαλαν ολόκληρο το έργο σε σοβαρότατο κίνδυνο. Έταξαν από το πουθενά στους πολίτες μια λύση με τεράστιο κόστος, πολλά τεχνικά προβλήματα και μη συμβατή με τον προαστιακό σιδηρόδρομο της Πάτρας, τον οποίον και θα αχρήστευε στην πράξη. Και την ίδια ώρα, δεν έκαναν απολύτως τίποτα για να προχωρήσουν στην πράξη έστω και αυτό που έταζαν. Δεν επεδίωξαν να βρουν χρηματοδότηση –και ούτε θα έβρισκαν ποτέ γιατί η Ε.Ε. είναι αρνητική- και ούτε καν φρόντισαν να γίνει μια στοιχειώδης μελέτη».

Ο κ. Καραμανλής κατέληξε λέγοντας ότι "Λαϊκισμός, καθυστερήσεις, συμφέροντα εργολάβων και μικροκομματικά παιχνίδια με τα έργα.. Αυτά είναι τα πεπραγμένα τους και οι πολίτες τα ξέρουν, γι’ αυτό σας μην μας κουνάνε το δάχτυλο! Κι ας μην εκτίθενται άλλο με δήθεν «επιχειρήματα» καφενείου με τα οποία γελάει ο κόσμος, όπως η σύγκριση του κόστους της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, μήκους 2,8 χιλιομέτρων, με την υπογειοποίηση που έταζαν πως θα κάνουν σε μήκος.. σχεδόν 10 χιλιομέτρων, δηλαδή υπερτριπλάσιο!.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Εντός χρονοδιαγράμματος ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου

«Ο οδικός άξονας Πάτρα - Πύργος, είναι ένα δύσκολο έργο το οποίο έχει περάσει πολλές περιπέτειες. Από την πλευρά της και η ‘Ολυμπία Οδός' έχει προχωρήσει εξαιρετικά το συγκεκριμένο έργο» ανέφερε ο Νίκος Ταχιάος.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οικονόμου: Δεν θα υπάρχει λεωφορείο που να μην είναι προσβάσιμο στα ΑμεΑ

«Στο πεδίο των μεταφορών θα προωθήσουμε πολιτικές που προάγουν τη συμπερίληψη, προκειμένου να μην αισθάνονται αόρατα τα άτομα με αναπηρία» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Chistos Staikouras
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρ. Σταϊκούρας: Τον Νοέμβριο θα παραδοθεί το Μετρο Θεσσαλονίκης

Όπως σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, στο δεύτερο τρίμηνο του 2025 θα παραδοθεί και η επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαρία ενώ παρουσίασε τα 5 έργα αξίας 650 εκατ. ευρώ που τρέχουν τώρα.
Chistos Staikouras
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σταϊκούρας: Νέες υποδομές θα αναβαθμίσουν τη λειτουργία της Δικαιοσύνης

Ο κ. Σταϊκούρας παρουσίασε ενδεικτικά μια σειρά από έργα σε δικαστικά μέγαρα ανά την επικράτεια, συνολικού προϋπολογισμού 298 εκατ. ευρώ, τα οποία βρίσκονται σε διαδικασίες ωρίμανσης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

N. Ταχιάος: Έκκληση στα κόμματα να μην στοχοποιήσουν το Flyover

«Αυτή τη στιγμή η κατάσταση στο έργο είναι μη αναστρέψιμη, δηλαδή ο περιφερειακός σε ένα ποσοστό της τάξης του 80% έχει πάρει τη μορφή την εργοταξιακή που θα έχει στη συνέχεια του έργου», επισήμανε ο κ. Ταχιάος.