ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Απάντηση του υπ. Τουρισμού σε δημοσιεύματα

Θέση πήρε το υπουργείο Τουρισμού σε πρωτοσέλιδο δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδας το οποίο κάνει λόγο για μονοπώλιο στην τουριστική προβολή της χώρας μας.

Απαντήσεις στο σημερινό πρωτοσέλιδο της Εφημερίδας των Συντακτών, περί μονοπωλίου στην τουριστική προβολή της χώρας, δίνει σε σημερινή ανακοίνωση του το υπουργείο Τουρισμού.

Αναλυτικά, στην ανακοίνωση του υπ. Τουρισμού αναφέρονται τα εξής:

Απάντηση πρώτη: Η συνεργασία του ιδιωτικού τομέα με το υπουργείο Τουρισμού, ιδιαίτερα σε θέματα προβολής και διαφήμισης της χώρας αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης της ΝΔ. Απόφαση που υλοποιείται στην παρούσα φάση και αποτελεί πρακτική που εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία σε χώρες όπως η Γαλλία , που ο φορέας προβολής της χώρας αποτελεί σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Απάντηση δεύτερη: Η συνεργασία υπουργείου, ΕΟΤ, marketing Greece έχει ήδη δοκιμασθεί και έχει φέρει ως αποτέλεσμα την πλατφόρμα #greecefromhome. Μια πλατφόρμα που χαίρει παγκόσμιας αναγνώρισης και εγκωμιαστικών σχολίων για την καινοτομία και την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση.

Απάντηση τρίτη: Δε δημιουργείται κανένα μονοπώλιο -όπως ανησυχεί η ΕφΣΥΝ- αφού η Marketing Greece συνεργάζεται με εταιρείες της τουριστικής αγοράς για την υλοποίηση και την προώθηση της τουριστικής προβολής. Πρωτοβουλίες που έχει πάρει ως τώρα όπως το discovergreece δείχνουν πως καινοτομεί και λειτουργεί πάντα υπέρ της τουριστικής ανάπτυξης. Επομένως δεν πρόκειται για διαφημιστική εταιρεία αλλά για οργανισμό προβολής της χώρας που συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες, όπως ακριβώς και ο ΕΟΤ.

Απάντηση τέταρτη: Η εταιρεία -σε αντίθεση με όσα γράφει ο συγγραφέας του άρθρου- με βάση το καταστατικό της δεν είναι κερδοσκοπική. Στηρίζεται σε δωρεές και συνεργασίες εταιρειών του τουριστικού κλάδου με σκοπό την προβολή προορισμών σε τοπικό κυρίως επίπεδο, με μόνο όφελος την προώθηση του τουρισμού και συνεπώς την ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων.

Απάντηση πέμπτη: Και κάτι τελευταίο γιατί η μνήμη κάποιων είναι «κοντή». Θυμίζουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Marketing Greece συμπράττει με το υπουργείο Τουρισμού. Συνέβη 2 φορές επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Το καλοκαίρι του 2015 για την καμπάνια happening now και την άνοιξη του 2019 για το Oh my Greece, με πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα.

Οι πρωτοφανείς συνθήκες που επικρατούν, όπως τονίζεται, επιβάλλουν τη δημιουργία ενός ενιαίου μηνύματος από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τον ιδιωτικό τομέα, τους ΟΤΑ, τις Περιφέρειες. Η πρωτοβουλία αυτή υπηρετεί τον σκοπό αυτό και τίποτε άλλο. Υπηρετεί την ταχύτερη ανάκτηση του χαμένου εδάφους. Αυτό εξάλλου επιβάλλει το αίσθημα ευθύνης μας απέναντι στους 700.000 εργαζόμενους και τις δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις που εξαρτώνται από την επιτυχία της στρατηγικής μας για τον Τουρισμό.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

eot london
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στην φετινή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου

Εκτός από το μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψαν η υπουργός Τουρισμού και ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ με την EasyJet και την EasyJet Holidays, ο κ. Ανδρέας Φιορεντίνος είχε επίσης συναντήσεις με στελέχη αεροπορικών εταιρειών και tos.
ixthiokalliergeies
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΥΠΑΑΤ - Υπ. Τουρισμού: Δημιουργία ομάδας διαχείρισης αλιευτικού τουρισμού

«Η σύνδεση της αλιείας με τον τουρισμό προάγει την αειφόρο ανάπτυξη και συμβάλλει στην προστασία των θαλάσσιων πόρων» ανέφερε ο υφυπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Χρήστος Κέλλας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στη Βουλή ν/σ του υπουργείου Τουρισμού που φιλοδοξεί να λύσει χρόνια θέματα

Με το νομοσχέδιο βελτιώνεται το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις πολυτελείς κατασκηνώσεις και τη μακροχρόνια εκμίσθωση τουριστικών επιπλωμένων κατοικιών και τα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας.
Olga Kefalogianni, Tourismos
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο. Κεφαλογιάννη: Να διευρύνουμε την τουριστική ανάπτυξη όλο τον χρόνο

Η υπουργός Τουρισμού σημείωσε πως ο εναλλακτικός τουρισμός μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για τη διεύρυνση του τουριστικού προϊόντος. Δράσεις για αύξηση των τουριστικών ροών στις περιφέρειες.