ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Αύξηση 10,1%, στο βάρος των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά

Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 180.137,8 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας αύξηση 10,1% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 163.632,1 χιλιάδες τόνοι.

Αύξηση του βάρους των φορτίων /εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα καταγράφηκε το 2022 σε σχέση με το 2021, σύμφωνα με την έρευνα οδικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΛΣΤΑΤ. Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 180.137,8 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας αύξηση 10,1% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 163.632,1 χιλιάδες τόνοι. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 5.543.290,2 χιλ., σημειώνοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το 2021 που είχαν ανέλθει σε 5.543.207,4 χιλ.

Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημόσιας χρήσης ανήλθε σε 109.992,7 χιλ. τόνους σημειώνοντας αύξηση 2,5% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 107.360,0 χιλ. τόνοι. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 15.647.852,4 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2021 που είχαν ανέλθει σε 15.524.717,5 χιλ.

Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) η μεγαλύτερη αύξηση 12,6% παρατηρείται στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» και ακολουθεί η κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας» κατά 5,6%. Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρείται στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες» κατά 22,3% και ακολουθεί η κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 11,5%.

Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Κεντρική Μακεδονία και η Στερεά Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.

Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Δυτική Μακεδονία και η Κεντρική Μακεδονία. Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 3,84 δισ. ο τζίρος του λιανικού εμπορίου τον Απρίλιο με άνοδο 12,1%

Η αύξηση στον κύκλο εργασιών του Απριλίου έναντι της περασμένης χρονιάς προήλθε από το άλμα 101,9% της πώλησης άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων, και της αύξησης 34,8% του λιανικού εμπορίου χαλιών
Logistics, Exagoges, Exports, Limani, Port, Emporio, Trade
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξημένο κατά 15% το εμπορικό έλλειμμα στο πρώτο τετράμηνο του έτους

Στα 11 δισ. ευρώ πλησιάζει το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας με τις εξαγωγές να έχουν υποχωρήσει κατά 6% από την αρχή του χρόνου, ενώ οι εισαγωγές έχουν σημειώσει μικρή άνοδο.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξήθηκε κατά 5,2% ο όγκος πωλήσεων του λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, υπήρξε διψήφια αύξηση σε Φαρμακευτικά- Καλλυντικά, Τρόφιμα- Ποτά- Καπνό και Μεγάλα καταστήματα τροφίμων. Ενισχυμένος ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών κατά 10,9%.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 3,4% στον τζίρο των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου το α' τρίμηνο

Για τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου χωρίς τους κλάδους οχημάτων, τροφίμων και καυσίμων, ο κύκλος εργασιών το α' τρίμηνο του 2024 ανήλθε σε 5,35 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,6%.