ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: ΑΠΕ

Νέα τουριστική προβολής της Σύρου που κεντρίζει το διεθνές ενδιαφέρον

Στις αγορές της Βρετανίας, των ΗΠΑ και του Ισραήλ αναδεικνύεται η Σύρος ως ένας ελκυστικός προορισμός τόσο για τους digital nomads όσο και για τον τομέα του γαμήλιου τουρισμού.

Ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο ο πρώτος κύκλος διαδικτυακών επαφών του Δήμου Σύρου - Ερμούπολης με στόχο την προβολή του νησιού σε επιλεγμένους δημοσιογράφους και bloggers από το εξωτερικό.

Η επιλογή έγινε με βάση τις αγορές ενδιαφέροντος όπως οι αγγλόφωνες (Βρετανία, ΗΠΑ) και νέες όπως το Ισραήλ, με κριτήρια την προσβασιμότητα της Σύρου μέσω κυρίως του αεροδρομίου της Μυκόνου που είναι πλησιέστερο, αλλά και με βάση την ανταπόκριση του κοινού στο οποίο απευθύνονται και τα ειδικά ενδιαφέροντά τους.

Ταυτόχρονα, δόθηκε έμφαση σε δύο θεματικά πεδία που έχουν να κάνουν, αφενός με το Remote working και αφετέρου με τον γαμήλιο τουρισμό, που αμφότερα συμβάλουν τόσο σε επίπεδο επέκτασης της τουριστικής περιόδου όσο και της αύξησης των εσόδων.

Η διαδικασία προέβλεπε αρχικά την αποστολή της πρόσκλησης με συνοδευτικό πληροφοριακό έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό , σύμφωνα με όσα περιλαμβάνονται στο στρατηγικό πλάνο της εταιρίας Toposophy, ώστε πριν τη συνάντηση να υπάρχει πλήρης ενημέρωση του προσκεκλημένου συνομιλητή.

Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν δέκα συναντήσεις του Αντιδημάρχου Τουρισμού Παναγιώτη Κουταβά με συμμετοχή του επικεφαλής της εταιρίας συμβούλων του Δήμου Νότη Μαρτάκη. Δόθηκαν επί πλέον πληροφορίες για το νησί και ο κ. Κουταβάς απηύθυνε πρόσκληση επιτόπιας επίσκεψης για εξερεύνηση των σημείων ενδιαφέροντος κάθε συνομιλητή. Τα ταξίδια εξοικείωσης αναμένεται να πραγματοποιηθούν έως τα τέλη Οκτωβρίου, ενώ ήδη αρχίζει ο νέος κύκλος επαφών στους οποίους θα συμπεριληφθούν και ταξιδιωτικοί πράκτορες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

tourism.mykonos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μνημόνιο Συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού

Στο πλαίσιο της υπογραφής, οι δύο πλευρές συζήτησαν το ενδεχόμενο μελλοντικών συνεργασιών, αναγνωρίζοντας πως η ενίσχυση του οπτικοακουστικού τομέα και η προβολή της χώρας μέσω αυτού αποτελούν εθνικό στόχο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.