ΓΔ: 2059.39 -0.75% Τζίρος: 209.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Λιμάνι Ρόδου άγαλμα
Το λιμάνι της Ρόδου με το άγαλμα ελαφιού.

Ρόδος: Θετική παραμένει η εικόνα για τον τουρισμό παρά τις πυρκαγιές

Μεταξύ αρχών Μαρτίου και 20 Αυγούστου οι πτήσεις προς το νησί ήταν αυξημένες κατά 9% σε σύγκριση με το 2019 και κατά 1% σε σύγκριση με το περασμένο έτος.

Θετικό είναι το πρόσημο των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στο νησί της Ρόδου το διάστημα από την 1η Μαρτίου έως και τις 20 Αυγούστου, παρά τις δασικές πυρκαγιές του Ιουλίου που έπληξαν το νησί, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Ειδικότερα, 9% πάνω από το 2019 κινήθηκαν οι διεθνείς αφίξεις και 1% πάνω ακόμα και σε σχέση με τη χρονιά ρεκόρ του 2022, το διάστημα από τον Μάρτιο, όταν εκκίνησαν οι απευθείας διεθνείς πτήσεις έως και τις 20 Αυγούστου. Επισημαίνεται ότι σε αυτή την σύγκριση, δεν συμπεριλαμβάνονται οι επιβάτες του εξωτερικού που φτάνουν στο νησί μέσω του αεροδρομίου της Αθήνας "Ελευθέριος Βενιζέλος" καθώς και οι επιβάτες που προσεγγίζουν το νησί μέσω του ακτοπλοϊκού δικτύου, που θα ανέβαζαν περαιτέρω το ποσοστό αύξησης (1%).

Υπογραμμίζεται ακόμα, αναφέρει η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ότι το αρνητικό ισοζύγιο στις OnLine κρατήσεις, απόρροια των δασικών πυρκαγιών της Ρόδου, διήρκησε όλο κι όλο 6 ημέρες, από 23 έως 29 Ιουλίου, καθώς από τις 29 Ιουλίου, ήδη, το ισοζύγιο γύρισε θετικό και από τις 4 Αυγούστου, η Ρόδος ξεπέρασε σε όγκο on line κρατήσεων και το προ της πυρκαγιάς επίπεδο.

Αντιστοίχως ταχύτατα υπήρξαν και τα αντανακλαστικά για την άμεση προώθηση του νησιού διεθνώς ως ενός μοναδικά ελκυστικού και ασφαλούς προορισμού, από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο, σε συνεργασία και συντονισμό με την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, την Υπουργό Όλγα Κεφαλογιάννη και την Υφυπουργό Έλενα Ράπτη και με τον ΕΟΤ και τον Γενικό Γραμματέα, Δημήτρη Φραγκάκη, που βρέθηκαν μάλιστα για τον σκοπό αυτό στη Ρόδο.

Το πρόγραμμα πρωτοβουλιών που σχεδιάστηκαν και τέθηκαν άμεσα σε εφαρμογή κινείται σε 5 άξονες δράσεων:

  • Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου από όλες τις κύριες αγορές της Ευρώπης,
  • επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators,
  • ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες διαφήμισης της Περιφέρειας που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού,
  • επεξεργασία νέου σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου και
  • ειδική διεθνής καμπάνια για τη Ρόδο με τίτλο «Rhodes, What you love is here»
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ομπρέλες παραλίας και ξαπλώστρες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τουρισμός για όλους 2025: Ανακοίνωση νέων δικαιούχων από το Υπουργείο

Το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους 2025» επεκτείνεται με περισσότερους δικαιούχους για τη χαμηλή περίοδο, αξιοποιώντας αδιάθετα ποσά από κάρτες υψηλής περιόδου, με ανακατανομή 4,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με νέα υπουργική απόφαση.
Όλγα Κεφαλογιάννη ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Στρατηγικό όραμα για τον ελληνικό τουρισμό

Η υπουργός Τουρισμού, εγκαινιάζοντας την 40ή Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, τόνισε τη συνεχιζόμενη αύξηση του ελληνικού τουρισμού και το στρατηγικό όραμα για το 2025, μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές-ρεκόρ.
Όλγα Κεφαλογιάννη βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεφαλογιάννη: Ενίσχυση τουριστικής συνεργασίας Ελλάδας – Καζακστάν

Η Όλγα Κεφαλογιάννη συναντήθηκε με τον Πρέσβη του Καζακστάν, συζητώντας την ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας και τη διεύρυνση της τουριστικής και επενδυτικής συνεργασίας Ελλάδας–Καζακστάν.
Ακρόπολη Λίνδου Ρόδου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βέττα: Υποβάθμιση του τουρισμού και του πολιτισμού στη Ρόδο λόγω αδράνειας

Η Καλλιόπη Βέττα κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή για την υποστελέχωση της ΠΥΤ Ρόδου, τα προβλήματα στη Σχολή Ξεναγών και τις ελλείψεις στους αρχαιολογικούς χώρους, ζητώντας άμεσες παρεμβάσεις.