ΓΔ: 1394 -0.26% Τζίρος: 32.05 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:41:00 DATA
Φώτο: Shutterstock

Η κλιματική αλλαγή επιμηκύνει την τουριστική περίοδο στην Ελλάδα

Ο ταξιδιωτικός οργανισμός TUI ενδέχεται να αλλάξει προορισμούς και να επιμηκύνει την τουριστική σεζόν λόγω της κλιματικής αλλαγής, ακόμη και μετά τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα.

Ο ταξιδιωτικός οργανισμός TUI ανακοίνωσε σήμερα πως διαπιστώνει μια αλλαγή στην τουριστική σεζόν, η οποία αρχίζει πλέον νωρίτερα την άνοιξη και τελειώνει το φθινόπωρο, καθώς η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τις συνήθειες των τουριστών.

Ο διευθύνων σύμβουλος του TUI Σεμπάστιαν Έμπελ έκανε τα σχόλια αυτά ενώ το φετινό καλοκαίρι χαρακτηρίζεται από ακραία καιρικά φαινόμενα σε όλη τη νότια Ευρώπη και αφού ανακοίνωσε πως ο TUI ενδέχεται να βρεθεί αντιμέτωπος με κόστη ύψους μέχρι 25 εκατ. ευρώ εξαιτίας των πυρκαγιών στη Ρόδο.

Η εμπειρία αυτή έκανε την εταιρεία να εξετάσει το ενδεχόμενο να εισαγάγει ασφαλιστική κάλυψη των πελατών της που ταξιδεύουν σε προορισμούς οι οποίοι θα μπορούσαν να επηρεαστούν από φαινόμενα που συνδέονται με την κλιματική αλλαγή, όπως οι πυρκαγιές, δήλωσε ο Έμπελ στη διάρκεια τηλεφωνικής ενημέρωσης των δημοσιογράφων.

Ωστόσο η κλιματική αλλαγή μπορεί να έχει και οφέλη για τον ταξιδιωτικό όμιλο, παρατείνοντας την τουριστική σεζόν και ανοίγοντας νέους προορισμούς. «Θα πηγαίνουμε στην Ελλάδα μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου και ρώτησα τους συναδέλφους μου μήπως θα πρέπει να ανοίξουμε τον προορισμό αυτό μέχρι το τέλος της χρονιάς, μέχρι τα Χριστούγεννα ή και μετά από αυτά», δήλωσε ο Έμπελ.

Ο ίδιος πρόσθεσε πως θα δοθεί έμφαση σε νέους προορισμούς στις σκανδιναβικές χώρες, τις ακτές του Βελγίου και της Πολωνίας και άλλες, καθώς οι τουρίστες αναζητούν πιο δροσερές κλιματικές συνθήκες. «Αυτό μας δίνει περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη», υπογράμμισε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.
tourists_akropoli
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές των τουριστικών αφίξεων το 2024

Το 2024 η Ελλάδα αναμένεται να ξεχωρίσει στην διεθνή τουριστική σκηνή με το βάρος ωστόσο να δίνεται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος και του αποτυπώματος στην οικονομία.
Ρόδος, Παλαιά Πόλη, Οδός των Ιπποτών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έντονο το τουριστικό ενδιαφέρον και το Νοέμβριο για τη Ρόδο

Ο Οκτώβριος ήταν από τους καλύτερους τουριστικούς μήνες στο νησί τα τελευταία χρόνια. Πρόγραμμα χειμερινού τουρισμού το Νοέμβριο για συνταξιούχους από Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Σκανδιναβία.
tourismos, turism, Nisia, kefalonia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποια νησιά της Ελλάδας προτιμούν οι τουρίστες από την Γερμανία

Το περιοδικό AD αναφέρει ότι «Με περισσότερα από 200 κατοικημένα νησιά σε Αιγαίο και Ιόνιο οι επιλογές αφθονούν» και ξεχωρίζει τα 21 πολυτιμότερα «διαμάντια» για εφέτος το καλοκαίρι μετά από εκτενή έρευνα.