ΓΔ: 1419.28 0.87% Τζίρος: 51.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:16:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Super-Market
Φωτο: Shutterstock

Προσθήκη νέων συνδεδεμένων μελών στην Ένωση Σούπερ - Μάρκετ Ελλάδας

Τα τρία νέα μέλη της Ένωσης είναι Ο.Κ! Anytime Markets και ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ και το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Με την προσθήκη τριών νέων συνδεδεμένων μελών διευρύνεται περαιτέρω η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ).

Όπως ανακοινώθηκε, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης έκανε αποδεκτή την αίτηση ένταξης των αλυσίδων Ο.Κ! Anytime Markets και ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ. Ταυτόχρονα, αίτηση για ένταξη στην ΕΣΕ, ως συνδεδεμένο μέλος, έκανε και το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), η οποία έγινε επίσης δεκτή από το ΔΣ.

Η Ο.Κ! Anytime Markets ΑΕ, είναι το πρώτο μέλος της ΕΣΕ που δραστηριοποιείται στον χώρο του οργανωμένου δικτύου καταστημάτων ευκολίας. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2004, αναπτύσσει το δίκτυο των καταστημάτων της με την μέθοδο του Franchising και μαζί με τους συνεργάτες της απασχολεί πάνω από 600 άτομα.

H Δ. Θανόπουλος ΑΕ είναι μία ελληνική εταιρεία με μακρά ιστορία στον χώρο από το 1877. Σήμερα διατηρεί 3 καταστήματα στα Βόρεια Προάστια της Αττικής και απασχολεί 310 εργαζόμενους.

Το ΙΕΛΚΑ είναι ο επιστημονικός φορέας του κλάδου. Ως Ν.Π.Ι.Δ. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με κοινωφελή ερευνητικό σκοπό, έχει ως αντικείμενο την επιστημονική έρευνα για τα τρέχοντα και επερχόμενα θέματα που απασχολούν το λιανεμπόριο. Ως εκ τούτου, η συμμετοχή του στην ΕΣΕ έχει μεγάλη σημασία για τη συνεργασία των δύο φορέων με στόχο την πληρέστερη και τεκμηριωμένη εκπροσώπηση των ζητημάτων που απασχολούν τα μέλη.

Ο Απόστολος Πεταλάς, γενικός διευθυντής της ΕΣΕ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η Ένωσή μας μεγαλώνει σταδιακά και γίνεται όλο και πιο συμπεριληπτική έχοντας πλέον μέλη από διαφορετικές τυπολογίες αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ. Ευχαριστούμε τα νέα μας μέλη για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν και δεσμευόμαστε να εκπροσωπούμε όλους, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σε όλα τα καίρια ζητήματα που προκύπτουν».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Θεοδωρικάκου με ΣΕΒΤ και Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Ο υπουργός επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας πολιτείας, καταναλωτών, καταναλωτικών οργανώσεων, ανεξάρτητων αρχών και υγιούς επιχειρηματικότητας για τη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΕΛΚΑ: Πόσο είναι το κόστος για το καλάθι του σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Η σύγκριση των μέσων τιμών των καλαθιών δείχνει ότι και οι πέντε χώρες έχουν σημαντικά ακριβότερο μέσο καλάθι από την Ελλάδα, 24% η Γερμανία, 20% η Γαλλία, 25% το Ηνωμένο Βασίλειο, 16% η Ιταλία, 7% η Πορτογαλία.
Plithorismos, Inflation, Times, Prices
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συγκρατημένη αύξηση 1,1% των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Απρίλιο

Οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών καταγράφονται στις βρεφικές και παιδικές τροφές ενώ οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν σε νερά και αναψυκτικά και στα είδα που επηρεάζονται από τις διεθνείς τιμές της ζάχαρης και του κακάο.