ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Μία νέα συνέργεια με τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας

οι πελάτες της αλυσίδας θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μέσα από την παρουσίαση της ενέργειας.

Μια ακόμα συνέργεια της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στο Λιανεμπόριο πραγματοποιείται από τις 31 Μαΐου μέχρι και τις 13 Ιουνίου, σε συνεργασία με την ελληνική αλυσίδα Γαλαξίας, στο πλαίσιο της συνεχούς προβολής και ανάδειξης του σήματος της Κοινότητας.

Ειδικότερα, στα 173 καταστήματα του Γαλαξία, σε όλη την Ελλάδα για 2 εβδομάδες το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται για την ενέργεια, με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;». Ταυτόχρονα θα μπορεί να αναζητά κατά τις αγορές του τα προϊόντα που φέρουν το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» και διατίθενται ειδική προσφορά.

Αναλυτικά, οι πελάτες της αλυσίδας θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μέσα από την παρουσίαση της ενέργειας στο προωθητικό 15ήμερο Φυλλάδιο του Γαλαξία, με σηματοδότηση ραφιών στα προϊόντα που περιλαμβάνονται στη Συνέργεια, με την ταυτόχρονη προβολή στα digital κανάλια Γαλαξία, καθώς και με συνεργάτιδες-προωθήτριες σε συγκεκριμένες ημέρες, οι οποίες θα ενημερώνουν τους καταναλωτές για την Πρωτοβουλία.

Στη δράση συμμετέχουν 14 εταιρίες-Μέλη της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και συγκεκριμένα οι Agrino, ΕΨΑ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, ΚΥΚΝΟΣ, Aβγά Βλαχάκη, Χρυσά Αυγά, Ούζο Πλωμαρίου, ΧΙΩΝ, Δίρφυς, Μέλι Αττική, Septona, Ιωνική Σφολιάτα, 3αλφα, Οικογένεια Χριστοδούλου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤτΕ: Κατά 10% ακριβότερη η Ελλάδα στα προϊόντα σουπερμάρκετ από την Ευρωζώνη

Όπως αναφέρεται σε μελέτη της ΤτΕ παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει επιτευχθεί την περίοδο 2011-2023, η Ελλάδα παραμένει μια ακριβή χώρα για τυποποιημένα προϊόντα σουπερμάρκετ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Θεοδωρικάκου με ΣΕΒΤ και Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Ο υπουργός επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας πολιτείας, καταναλωτών, καταναλωτικών οργανώσεων, ανεξάρτητων αρχών και υγιούς επιχειρηματικότητας για τη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας.