ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Έντονο ενδιαφέρον της διεθνούς αγοράς για συνεδριακό τουρισμό στην Ελλάδα

Επαγγελματίες από τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, το Μεξικό και όλον τον κόσμο, ενημερώθηκαν για τα πλεονεκτήματα διοργάνωσης συνεδρίων και ταξιδιωτικών κινήτρων στην Ελλάδα.

Η Ελλάδα προσελκύει το έντονο ενδιαφέρον της διεθνούς αγοράς και στον τουρισμό συνεδρίων, εκδηλώσεων και ταξιδιών κινήτρων των επιχειρήσεων.

Αυτό προέκυψε από την Διεθνή Έκθεση MICE Τουρισμού ΙΜΕΧ 2023, που πραγματοποιήθηκε στη Φρανκφούρτη από 23 έως και 25 Μαΐου 2023 με την εντυπωσιακή συμμετοχή του ΕΟΤ σε ένα περίπτερο 200 τ.μ.

Η ΙΜΕΧ είναι μία από τις μεγαλύτερες επαγγελματικές εκθέσεις παγκοσμίως , όπου φέτος, πάνω από 3.500 buyers πραγματοποίησαν 55.000 επαγγελματικές συναντήσεις με εκθέτες, 47.000 εκ των οποίων ήταν κατ΄ιδίαν συναντήσεις και οι υπόλοιπες ομαδικές παρουσιάσεις.

Η ελληνική αποστολή περιλάμβανε συνολικά 25 εκπροσώπους του MICE τουρισμού και αναλυτικότερα τα Γραφεία Συνεδρίων & Επισκεπτών Αθηνών και Θεσσαλονίκης, Συνεδριακά κέντρα, επαγγελματίες συνεδριακού τουρισμού και τουρισμού κινήτρων, καθώς και ξενοδοχεία με συνεδριακές υποδομές.

Επαγγελματίες επισκέπτες από τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, το Μεξικό και όλον τον κόσμο, ενημερώθηκαν για τα πλεονεκτήματα διοργάνωσης συνεδρίων και ταξιδιών κινήτρων στην Ελλάδα από τους εκπροσώπους του ΕΟΤ και των συνεκθετών τόσο σε ομαδικές παρουσιάσεις, όσο και σε κατ' ιδίαν συναντήσεις.

Ιδιαίτερη προσέλευση και επιτυχία είχε το cocktail networking event "The Greek Mixology Experience" που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Γερμανίας στο περίπτερο του ΕΟΤ την εναρκτήρια μέρα της έκθεσης, σε συνεργασία με την νεοσύστατη «Greek Meetings Alliance».

Οι προσκεκλημένοι buyers και θεσμικοί εκπρόσωποι της MICE βιομηχανίας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν cocktails με χαρακτηριστικά ελληνικά ποτά όπως μαστίχα και τσίπουρο, καθώς και ελληνικό κρασί.

Η επόμενη έκθεση ΙΜΕΧ Φρανκφούρτης θα πραγματοποιηθεί από τις 14 έως τις 16 Μαΐου 2024.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

tourism.mykonos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μνημόνιο Συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού

Στο πλαίσιο της υπογραφής, οι δύο πλευρές συζήτησαν το ενδεχόμενο μελλοντικών συνεργασιών, αναγνωρίζοντας πως η ενίσχυση του οπτικοακουστικού τομέα και η προβολή της χώρας μέσω αυτού αποτελούν εθνικό στόχο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.