ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Aris Oikonomou / SOOC

Γεωργιάδης κατά ΓΣΕΕ: Γιατί δεν πληρώθηκε δώρο Πάσχα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας

Στην αντεπίθεση βγήκε ο υπουργός Ανάπτυξης μετά την ανακοίνωση της ΓΣΕΕ για μη καταβολή δώρου Πάσχα στους εργαζόμενους των Ναυπηγείων Ελευσίνας. «Δεν θα τους αφήσουμε να αφήσουν πάλι τους εργάτες στο δρόμο», λέει ο υπουργός.

Επίθεση στη ΓΣΕΕ και τον πρόεδρό της Γ. Παναγόπουλο εξαπέλυσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης με αφορμή ανακοίνωση της συνομοσπονδίας για την μη καταβολή του δώρου Πάσχα στους εργαζόμενους των Ναυπηγείων Ελευσίνας από την εργοδοσία της επιχείρησης.

Ο υπουργός κ. Αδ. Γεωργιάδης τόνισε:

«Οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων Ελευσίνος με μεγάλο αίσθημα ευθύνης δέχθηκαν το σχέδιο εξυγίανσης - το υπέγραψαν σε ποσοστό 97,8% -και το κατέθεσαν στο δικαστήριο με τη συναίνεσή τους. 

Το σχέδιο αυτό προβλέπει ότι μέχρι την έκδοση της δικαστικής απόφασης και  την ίδρυση της νέας εταιρείας των ναυπηγείων Ελευσίνας  δεν θα πληρώνονται τίποτα περισσότερο παρά μόνο το μισθό τους από το Πολεμικό Ναυτικό και την τριμερή παλαιά συμφωνία του 2016. 
Αποφάσισαν ότι δεν θα διεκδικήσουν ούτε περαιτέρω μισθούς, ούτε δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, έως ότου εκδοθεί η δικαστική αυτή απόφαση. 

Γιατί; Διότι ούτως ή άλλως δεν έπαιρναν μισθούς και δώρα Πάσχα και Χριστουγέννων εδώ και μια δεκαετία, χωρίς κανείς να ενδιαφερθεί για αυτούς και γιατί όλα τα χρωστούμενα μέχρι το Σεπτέμβριο του ’21 θα τα πληρωθούν στο ακέραιο όταν ξεκινήσει το σχέδιο εξυγίανσης. 

Ο κ. Πάνος Ξενοκώστας που ήδη έχει πάει πολλά πλοία στην Ελευσίνα και που πληρώνει τους εργαζόμενους επιπλέον των 800 ευρώ, χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα από το Νοέμβριο μέχρι σήμερα ως μη όφειλε, προκατέβαλε 3.000.000 ευρώ από τα χρωστούμενα των εργαζομένων, τα οποία, σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης, θα έπρεπε να τα καταβάλει μήνες μετά την έκδοση της δικαστικής απόφασης. 

Δηλαδή έχει ρισκάρει αυτά του τα χρήματα, καθόσον αν το σχέδιο εξυγιάνσεως απορριφθεί από το δικαστήριο, τα χρήματα αυτά θα τα χάσει. 

Μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση ο κ. Παναγόπουλος και η ΓΣΕΕ, που όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν πάει ποτέ στην Επιθεώρηση Εργασίας να καταγγείλουν το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνος δεν λαμβάνανε μισθούς και δώρα, εμφανίστηκαν ξαφνικά τώρα που είμαστε λίγες εβδομάδες πριν την έκδοση της δικαστικής απόφασης, μόνο και μόνο όχι φυσικά για να προστατεύσουν τα συμφέροντα των εργαζομένων, αλλά για να τινάξουν στον αέρα το σχέδιο εξυγίανσης και να αφήσουν τους εργαζόμενους πάλι στο δρόμο. 

Ο κ. Παναγόπουλος και η ΓΣΕΕ απέδειξαν για άλλη μία φορά πως η Ελλάδα καταστράφηκε από τους κακούς συνδικαλιστές. Από εκείνους που έβαζαν το δικό τους συμφέρον πάνω από το συμφέρον των εργατών, τους οποίους υποτίθεται και εκπροσωπούν.     
Λυπούμαι πραγματικά για αυτό, αλλά δεν θα τους αφήσουμε να αφήσουν πάλι τους εργάτες στο δρόμο».

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Georgiadis-Naypigeia-Eleysinas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα Ναυπηγεία Ελευσίνας για επισκευή το πρώτο πλοίο μετά από χρόνια

Ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε: «Είμαστε εδώ σήμερα για να καλωσορίσουμε την σε χρόνο ρεκόρ έλευση του πρώτου εμπορικού πλοίου μετά από χρόνια στα Ναυπηγεία Ελευσίνας για επισκευή».
elefsina_naypigeio
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ναυπηγεία Ελευσίνας: Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία το νομοσχέδιο στην Επιτροπή

Για συζήτηση στην ολομέλεια της Βουλής εισάγεται αύριο το νομοσχέδιο για την εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας. ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ και Ελληνική Λύση επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γεωργιάδης: Θα σωθούν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, τα χρειάζεται το Ναυτικό

Μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου θα έχει εγκριθεί το σχέδιο εξυγίανσης από το υπουργείο Άμυνας, τονίζει ο υπουργός Ανάπτυξης. Αναγκαία η συμμετοχή τους στα εξοπλιστικά προγράμματα του Πολεμικού Ναυτικού.
Naypigeia-Elefsinas-ONEX
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων εξελέγη ο Πάνος Ξενοκώστας

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ONEX έκανε λόγο για την δημιουργία ενός ισχυρού θεσμικού φορέα που θα λειτουργήσει ως καταλύτης στη μετάβαση της εγχώριας ναυπηγικής βιομηχανίας στην επόμενη ημέρα.