Μεικτή είναι οι εικόνα των επιδόσεων της αλυσίδας ένδυσης/κλωστοϋφαντουργίας στην χώρα μας, κατά το πρώτο δίμηνο του έτους, με τις λιανικές εγχώριες πωλήσεις να ενισχύονται σημαντικά και τις εξαγωγές να υποχωρούν. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Έτοιμου Ενδύματος, οι εγχώριες λιανικές πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 28,7% φέτος συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό δίμηνο, αγγίζοντας σε αξία τα 305 εκατ. ευρώ, από 237 εκατ. ευρώ πέρσι.
Στον αντίποδα, η συνολική αξία των εξαγωγών υποχώρησε κατά 9,9% το υπό εξέταση διάστημα, αγγίζοντας σε αξία τα 381 εκατ. ευρώ, από 423 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό δίμηνο. Πιο συγκεκριμένα, οι εξαγωγές ενδυμάτων υποχώρησαν το πρώτο δίμηνο κατά 9%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 6% και του βάμβακος κατά 13,5%. Ανάλογη ήταν η εξέλιξη και των εισαγωγών, με το σύνολο τους να υποχωρεί κατά 3,8% σε σχέση με πέρσι. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης/κλωστοϋφαντουργίας, οι εισαγωγές άγγιξαν σε αξία τα 562 εκατ. ευρώ το φετινό δίμηνο, από 584 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ ειδικά για την κλωστοϋφαντουργία, η μείωση έφθασε το 13% το φετινό δίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.