ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Σύμη, Δωδεκάνησα
Φωτο: Σύμη, Δωδεκάνησα. Shutterstock

Αυξάνεται η ζήτηση Ούγγρων και Δανών για να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα

Oι προκρατήσεις από την Ουγγαρία παρουσιάζουν αύξηση κατά 30% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με την Ελλάδα να παραμένει ο δημοφιλέστερος καλοκαιρινός προορισμός.

Ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα που έρχονται από τις αγορές της Ουγγαρίας και της Δανίας για τον ελληνικό τουρισμό το 2023.

Συγκεκριμένα, οι προκρατήσεις από την Ουγγαρία παρουσιάζουν μέχρι τώρα αύξηση κατά 30% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με την Ελλάδα να παραμένει ο δημοφιλέστερος καλοκαιρινός προορισμός των Ούγγρων, ενώ την ίδια στιγμή η αγορά της Δανίας εμφανίζει σαφείς ανοδικές τάσεις σε σχέση με την περυσινή χρονιά, όταν έως τα τέλη Σεπτεμβρίου τη χώρα μας επισκέφθηκαν περισσότεροι από 380.000 Δανοί.

Αυτά τα στοιχεία προέκυψαν κατά τη διάρκεια της συμμετοχής του ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις Utazas 2023 της Βουδαπέστης και Ferie For Alle της Δανίας.

Σημειώνεται, ότι στην έκθεση Utazas, τη μεγαλύτερη του κλάδου στην Ουγγαρία, που πραγματοποιήθηκε από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου, ο ΕΟΤ έλαβε μέρος μετά από απουσία πολλών ετών, με συνεκθέτες τις Περιφέρειες Κρήτης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ιονίων Νήσων και Θεσσαλίας.

Ιδιαιτέρως θετικά ήταν τα μηνύματα που εισέπραξε ο ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική περίοδο και στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού TTRI Ρουμανίας, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Βουκουρέστι, από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των τουριστικών πρακτόρων της Ρουμανίας, η Ελλάδα αναμένεται να πρωταγωνιστήσει κατά την τουριστική περίοδο του 2023, καθώς οι κρατήσεις είναι ήδη καλύτερες από πέρυσι και σε υψηλότερο επίπεδο από το 2019.

Εν τω μεταξύ, η Υπηρεσία Εξωτερικού ΕΟΤ Ρουμανίας διοργάνωσε σειρά δράσεων στο περίπτερο του ΕΟΤ, οι οποίες για άλλη μία χρονιά κατέστησαν την Ελλάδα επίκεντρο του ενδιαφέροντος κοινού και επαγγελματιών που επισκέφθηκαν την έκθεση. Μάλιστα, πραγματοποιήθηκε μία μεγάλη εκδήλωση επαγγελματικών συναντήσεων (B2B) διάρκειας τεσσάρων ωρών, με τη συμμετοχή περίπου 80 τουριστικών επιχειρήσεων από την Ελλάδα και τη Ρουμανία, η οποία αποτέλεσε το μεγαλύτερο επιχειρηματικό-επαγγελματικό γεγονός της έκθεσης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

tourism.mykonos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μνημόνιο Συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού

Στο πλαίσιο της υπογραφής, οι δύο πλευρές συζήτησαν το ενδεχόμενο μελλοντικών συνεργασιών, αναγνωρίζοντας πως η ενίσχυση του οπτικοακουστικού τομέα και η προβολή της χώρας μέσω αυτού αποτελούν εθνικό στόχο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.