Με αφορμή τα νέα προϊόντα που προστέθηκαν στο «καλάθι του νοικοκυριού» από γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκε πάλι καταστήματα.
«Επέλεξα να επισκεφθώ σήμερα τις αλυσίδες «Σκλαβενίτης» και «Α-Β Βασιλόπουλος» γιατί αυτές οι δύο παρουσίασαν χθες βράδυ στο e - Καταναλωτής μια σειρά επιπλέον προϊόντων και με χαμηλότερες τιμές. 'Άρα λοιπόν, στη μεγάλη κουβέντα εάν ο ανταγωνισμός λειτουργεί και αν το καλάθι λειτουργεί, η ίδια η πραγματικότητα και η αγορά δείχνει το δρόμο μέσα σε μόλις 48 ώρες. Από την Τετάρτη μέχρι σήμερα Παρασκευή, δηλαδή μέσα σε δύο μέρες, έχουμε σε πολλά προϊόντα - σε περίπου 15 προϊόντα αυτής της αλυσίδας και σε άλλα τόσα της άλλης αλυσίδος- χαμηλότερες τιμές».
Αυτό δήλωσε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης, μετά την επίσκεψή του στο πλαίσιο της κυβερνητικής πρωτοβουλίας για το «καλάθι του νοικοκυριού».
Επιπλέον ο υπουργός αναφέρθηκε σε προϊόντα, οι τιμές των οποίων έπεσαν μέσα σε δύο ημέρες. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, ο λαιμός χοιρινός Ολλανδίας από 5,95 ευρώ έπεσε σε 5,55 ευρώ. Τα κοτόπουλα νωπά «Αγροζωή», ελληνικά συσκευασμένα, από 3,75 ευρώ στα 2,95 ευρώ. Τα κοτόπουλα ελληνικά ολόκληρα νωπά χύμα από 3,75 ευρώ, στα 2,95 ευρώ. Το 2,95 είναι η νέα τιμή. Το ηλιέλαιο από 3,15 ευρώ στα 2,95 ευρώ.
«Η υποστήριξη των καταναλωτών τις πρώτες μέρες είναι εντυπωσιακή και πράγματι, οι τιμές είναι συγκριτικά, το τονίζω συγκριτικά, καλύτερες και θα είναι και καλύτερες όσο ο ανταγωνισμός περισσότερο λειτουργήσει. Αντί δηλαδή να αφήσουμε να επικρατήσει η συνήθως νεοελληνική μας γκρίνια, ας δούμε το θέμα λίγο καλόπιστα», πρόσθεσε ο υπουργός. «Το καλάθι έχει «ξεπουλήσει». Δεν προλαβαίνουν να γεμίζουν τα ράφια από τα προϊόντα του καλαθιού, που πάει να πει ότι ο κόσμος παρά το ότι κάποιοι θα ασκήσουν κριτική, θα πουν τον καπαμά τους, το αγοράζει».
Ο υπουργός σημείωσε ότι «θα αφήσουμε το καλάθι να λειτουργήσει ένα-δύο εβδομάδες, να δούμε πως πάει στα σούπερ μάρκετ και μετά θα πάρουμε αποφάσεις για επέκτασή του και πως θα γίνει». Παράλληλα γίνονται επαφές με τη βιομηχανία, «για να δούμε και στα επώνυμα προϊόντα πόσο μεγαλύτερες προσφορές μπορούν να γίνουν με το καλάθι του νοικοκυριού και την επόμενη και τη μεθεπόμενη εβδομάδα».
Επιβεβαίωσε επίσης ότι θα δοθεί λύση σε κάποιες ειδικές κατηγορίες, «παραδείγματος χάρη για τους διαβητικούς, οι οποίοι έχουν θέσει το ερώτημα ότι δεν έχουν κι αυτοί πρόσβαση σε κάποιο φθηνότερο προϊόν και με ενδιαφέρει πολύ. Είναι πολύς κόσμος και θέλω και τους συμπολίτες μας που έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας να τους φροντίσουμε».