ΓΔ: 1406.2 0.33% Τζίρος: 208.82 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 DATA
Vassilis Kikilias, Ypourgeio Ygeias
Φωτο: Nick Paleologos / SOOC

Άνοδος 12% στις αφίξεις στα 14 αεροδρόμια της Fraport τον Ιούλιο

Όπως τονίζει σε ανάρτησή του στο Twitter ο υπ. Τουρισμού, κ. Κικίλιας, η άνοδος του τουρισμού στηρίζει την οικονομία και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας.

Στα οφέλη που προκύπτουν για την ελληνική οικογένεια από την άνοδο του τουρισμού αναφέρεται σε ανάρτηση του στο Twitter ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, με αφορμή την αύξηση κατά 12% των αφίξεων εφέτος τον Ιούλιο στα 14 αεροδρόμια της Fraport σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019. 

Όπως λέει ο κ. Κικίλιας, η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος ενισχύει την οικονομία, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, τροφοδοτεί εκατοντάδες επαγγέλματα και στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια.

Στην ανάρτησή του ο υπουργός Τουρισμού τονίζει: «Ιούλιος 2022: 12% αύξηση των αφίξεων στα 14 αεροδρόμια της Fraport σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019.  Η αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος:

  • ενισχύει την οικονομία
  • δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας
  • τροφοδοτεί εκατοντάδες επαγγέλματα
  • στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια»

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kikilias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κικίλιας: Αύξηση τζίρων 25,78% και 9,11% σε καταλύματα και εστίαση τον Νοέμβριο

Υπογράμμισε την πολύ μεγάλη στήριξη της κοινωνίας από την κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη καθ' όλη τη διάρκεια της περιόδου των πολλαπλών παγκόσμιων κρίσεων, με 44 δις μέσα στην πανδημία και 11 δις για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης.
aeroplano-aerodromio
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ενισχυμένες κατά 7% οι διεθνείς αφίξεις στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

Ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι η επέκταση της τουριστικής περιόδου αποτελεί κύρια στρατηγική της κυβέρνησης και είναι κομβικής σημασίας να δοθούν περισσότερα κίνητρα στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
kikilias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κικίλιας: Στρατηγική στόχευση να προωθήσουμε εναλλακτικούς προορισμούς

Μιλώντας στο BBC o υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι «η καμπάνια μας βασίστηκε στην διάχυση των τουριστών σε όλες τις περιοχές της χώρας, ιδιαίτερα στις λιγότερο δημοφιλείς περιοχές».