ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Touristiki-Ekstrateia

Δύο βραβεία με την υπογραφή Choose για την τουριστική καμπάνια της Κρήτης

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί.

Δύο σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η επιτυχημένη τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic», την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Choose Strategic Communications Partners για λογαριασμό της Περιφέρειας Κρήτης στα φετινά Tourism Awards 2022, την κορυφαία εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό, που διοργάνωσε για 9η συνεχόμενη χρονιά η Boussias Communications

Η καμπάνια της Choose έλαβε ένα gold/platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round» παρουσιάζοντας την «Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο» και ένα silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism»  για το video περιεχόμενο της ίδιας καμπάνιας, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής IndigoView. Τα video που αποτυπώνουν την αυθεντικότητα της Κρήτης σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος Κρητικός σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης. 

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια (στρατηγική, σχεδιασμός, concept, δημιουργικά, υλοποίηση) της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί: Τοπία, Γεύσεις, Περιπέτεια, Δραστηριότητες,  Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνα, 365 μέρες το χρόνο. Η καμπάνια, που άρχισε να ξεδιπλώνεται το 2020 και θα ολοκληρωθεί το 2023,  περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων - 10 θεματικά βίντεο, 4 ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, νέο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, και προβάλλεται ταυτόχρονα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις στον Τύπο, στο διαδίκτυο και τα social media. 

Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή για την ομάδα της Choose το ότι η Περιφέρεια Κρήτης μάς εμπιστεύθηκε την καμπάνια επικοινωνίας για την τουριστική προβολή του νησιού. Είμαστε χαρούμενοι που αποτελέσαμε κομμάτι αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού, το οποίο μεταφέρει στο σήμερα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά της Κρήτης. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την IndigoView για την άψογη συνεργασία. Η δημιουργία μίας καμπάνιας για τον Τουρισμό, που αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της χώρας και ταυτόχρονα ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο επικοινωνίας, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία πρόκληση για όλη την ομάδα της Choose». 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

elia, elaiolado
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα βήματα σε Ισπανία και Ιταλία ακολουθεί ο ελαιοτουρισμός στην Κρήτη

Ο ελαιοτουρισμός, ο όποιος τελευταία προωθείται ταχύτατα έχει κάνει κάποια σημαντικά βήματα και στην Ελλάδα, ενώ στην Κρήτη έχουν επισημανθεί και αναπτύσσονται σε όλη την Κρήτη περίπου 80 ελαιοκομικά αξιοθέατα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στην κορυφή του τουριστικού ενδιαφέροντος το 2024 βρέθηκε η Κρήτη

Εκτός από τις κορυφαίες θέσεις σε κατατάξεις διεθνών περιοδικών τουρισμού, η Κρήτη σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ αποτέλεσε τη «ναυαρχίδα» του ελληνικού τουρισμού με τις αεροπορικές αφίξεις να ξεπερνούν κάθε προσδοκία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θα ξεπεράσουν το 1 εκατ. οι επισκέπτες στο Ανάκτορο της Κνωσού

Ο αριθμός των επισκεπτών αναμένεται πως θα ανέβει περισσότερο, με δεδομένη και την εικόνα που αποτυπώνεται και από τους επισκέπτες που φτάνουν στο Ηράκλειο με κρουαζιερόπλοια και κατά τη σύντομη παραμονή τους στο νησί.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΟΤ - EasyJet: 22 νέα απευθείας δρομολόγια από το εξωτερικό προς Ελλάδα

«Επιβεβαιώσαμε την αποδοτικότητα του μεγάλου προγράμματος συνδιαφήμισης που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού και το οποίο "τρέχουμε" τον τελευταίο χρόνο στο εξωτερικό μαζί με την εταιρεία» τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε πρώτο πλάνο μπαίνει ο θεματικός τουρισμός στα Χανιά τη φετινή σεζόν

Η ισχυρή δυναμική της πόλης ως τουριστικού προορισμού, αποτυπώνεται στα στοιχεία της Fraport για το Αεροδρόμιο Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης», σύμφωνα με τα οποία το 2023 διακινήθηκαν 3.648.416 επιβάτες(αύξηση 10.9% σε σχέση με το 2022).