Μήνυμα αισιοδοξίας για τους Ελληνικούς προορισμούς δίνει η Daily Telegraph σε πρόσφατο ρεπορτάζ της. Η συντάκτρια του άρθρου Heidi Fuller-Love εστιάζει στις νέες συνεργασίες των αεροπορικών εταιριών που θα επιτρέψουν στους Βρετανούς τουρίστες να ανακαλύψουν νέα αυθεντικά μέρη της Ελλάδας και ξεχωρίζει τις δέκα πιο εντυπωσιακές μυστικές «γωνιές» που εφέτος θα είναι περισσότερο προσβάσιμες στους επισκέπτες.
Στις πρώτες θέσεις, ο κατάλογος περιλαμβάνει τη Σύρο για την τοπική κουλτούρα καθώς και τη Νάξο με τις άγριες φυσικές ομορφιές, τα δάση κέδρων, τις αμμώδεις παραλίες και το μοναδικό λικέρ κίτρου. Ακολουθούν η Μήλος, η παραδεισένια Σκύρος, η θαυμαστή Ικαρία, η ξεχωριστή Λέρος, η παραδοσιακή Κάρπαθος αλλά και η γοητευτική και αυθεντική Σητεία της Κρήτης. Στο άρθρο ξεχωρίζει η Αστυπάλαια ως μία «πράσινη» θεά που εντυπωσιάζει με τις αειφόρες καινοτομίες, το βυζαντινό κάστρο και τους γραφικούς ανεμόμυλους.
Με αφορμή τη λίστα ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Βαγγέλης Κατσαράς σημειώνει ότι η Νάξος αναδεικνύει ειδικά τουριστικά προϊόντα που θα τροφοδοτήσουν το έντονο ενδιαφέρον από το εξωτερικό. Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Αστυπάλαιας Νίκος Κομηνέας τονίζει ότι σε πρόσφατη παρουσίαση της Αστυπάλαιας στο Λονδίνο διαπιστώθηκε ο βαθμός ανταπόκρισης του Βρετανικού κοινού για ποιοτικούς προορισμούς όπως την «πεταλούδα του Αιγαίου».
Τα ξενοδοχεία
Τουλάχιστον πριν την έναρξη του πολέμου υπήρχε διάχυτη αισιοδοξία για τη φετινή τουριστική σεζόν στην Ελλάδα αλλά και μετά την έναρξη οι επιχειρηματίες του τουρισμού δεν ανέφεραν ότι διαφαίνονται προβλήματα εκτός από τη μείωση τουριστών από τη Ρωσία. Πάντως το τριήμερο της 25ης Μαρτίου αναμένεται να δώσει μία ανάσα στις ξενοδοχειακές μονάδες ενώ ελάχιστα φαίνεται πως θα είναι τα ξενοδοχεία που θα ανοίξουν το Πάσχα για τη φετινή σεζόν.