ΓΔ: 1401.04 0.24% Τζίρος: 7.13 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:51:30 DATA
Φώτο: Mr & Mrs White Corfu

Smotel, το νέο brand name τουριστικών καταλυμάτων που δημιούργησε η ΣΕΤΚΕ

Η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων κάνει λόγο για μία καινούρια προοπτική μικρών τουριστικών καταλυμάτων, τα οποία εισέρχονται σε μία νέα εποχή στο χώρο της φιλοξενίας.

Μία νέα «γενιά» τουριστικών καταλυμάτων, που θα αλλάξουν τα δεδομένα στον χώρο της φιλοξενίας, φιλοδοξεί να δημιουργήσει η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (ΣΕΤΚΕ). Σε αυτό το πλαίσιο, ολοκλήρωσε και εγκαινιάζει το brand name «smotel».

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, το smotel είναι το τελευταίο από τα τρία εγχειρήματα που η Συνομοσπονδία προήγαγε τα τελευταία χρόνια (τα άλλα δύο είναι το Καλάθι Πρωινού και ο Τουρισμός Εμπειρίας), το οποίο με την ολοκλήρωσή του θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον μετασχηματισμό του κλάδου των μικρών τουριστικών καταλυμάτων.

Η ανάπτυξη του smotel συνιστά ιστορική στιγμή για τον κλάδο των μικρών τουριστικών καταλυμάτων, τα οποία εισέρχονται σε μία νέα εποχή, αλλά και για τον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας, αφού πρόκειται για μία νέα, αναβαθμισμένη επιλογή διαμονής.

Με το νέο brand name θα μπορεί να πιστοποιείται ένα τουριστικό κατάλυμα, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους, υπό την προϋπόθεση ότι θα παρέχει αναβαθμισμένες και εξειδικευμένες υπηρεσίες και παροχές προς τους πελάτες του, προάγοντας την εμπειρία της φιλοξενίας.

Στη νέα κατηγορία τουριστικών καταλυμάτων θα μπορούν να εντάσσονται επιχειρήσεις του κλάδου που πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Τα καταλύματα, για να πιστοποιηθούν με το νέο brand name, θα πρέπει να παρέχουν στους πελάτες τους αναβαθμισμένες υπηρεσίες, όπως το Καλάθι Πρωινού και οι χαμηλότερες κατηγορίες κλειδιών θα πρέπει να παρέχουν τουλάχιστον μία μορφή «τουρισμού εμπειρίας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

michalis vamviedakis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μιχάλης Βαμιεδάκης: Θετική και μόνον η φετινή τουριστική σεζόν για την Ελλάδα

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ALLSUN HOTELS & Σύμβουλος Ανάπτυξης της DANAOS TRAVEL εξηγεί πάντως πως η κρίση στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά ροκανίζει πληρότητα και έσοδα στα ελληνικά ξενοδοχεία.
giannis xatzis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χατζής (ΠΟΞ): Το πρόβλημα για την Ελλάδα δεν είναι ο υπερτουρισμός

Ο Γιάννης Χατζής πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, εστιάζει και στην εξέλιξη της χρονιάς, τονίζοντας ότι ενώ παρατηρείται ότι η αύξηση των αφίξεων στα περισσότερα αεροδρόμια, αυτή δεν αποτυπώνεται στις πληρότητες των ξενοδοχείων.