ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Crete
Shutterstock

Γερμανικά ΜΜΕ: Ο ελληνικός τουρισμός μεγάλος κερδισμένος της πανδημίας

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της TUI η πολύ καλή πορεία θα συνεχιστεί και το 2022 με τα ελληνικά νησιά να βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των Γερμανών τουριστών.

Στις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού και στα θετικά μηνύματα που εκπέμπονται από τη γερμανική αγορά για το φετινό καλοκαίρι, εστιάζει η ιστοσελίδα του Γερμανικού Δημοσιογραφικού Δικτύου RND σε δημοσίευμα με τίτλο «Ο ελληνικός τουρισμός μεγάλος κερδισμένος της πανδημίας», όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η Deutsche Welle.

«Τέσσερις στους πέντε Γερμανούς έχουν στραμμένο το μυαλό στις φετινές διακοπές» δείχνει τουριστική ανάλυση της εταιρείας Έρευνα Διακοπές και Ταξίδια (FUR). Αισιόδοξος για τη φετινή τουριστική κίνηση είναι και ο κορυφαίος γερμανικός tour operator TUI: «Αναμένουμε ένα δυνατό καλοκαίρι 2022» δηλώνει ο επικεφαλής της TUI Φριτς Γιούσεν, όπως σημειώνει η ιστοσελίδα.

«Στις 30 Ιανουαρίου περίπου 3,5 εκατομμύρια πελάτες της TUI είχαν κάνει κρατήσεις για το καλοκαίρι, που αντιστοιχεί περίπου στο 72% του 2019, την ίδια περίοδο. Το ποσοστό εκείνων που προβαίνουν για πρώτη φορά σε κράτηση ξεπερνά το 100% σε σύγκριση με το 2019. Στις κορυφαίες προτιμήσεις των Γερμανών βρίσκεται η Ελλάδα» αναφέρεται στο δημοσίευμα. 

«Ήδη το 2020 οι τουρίστες προτίμησαν μαζικά την Ελλάδα, κάτι που δεν περίμενε σχεδόν κανείς. Οι αεροπορικές μετακινήσεις έφθασαν το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου το 86% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη ήταν μόλις 40%» προστίθεται.

Για το 2022 οι προοπτικές είναι ρόδινες, συνεχίζει το δημοσίευμα: «Η τάση θα συνεχιστεί», δηλώνει ο εκπρόσωπος της TUI Άαγκε Ντίνχαουπτ στο δημοσιογραφικό δίκτυο RND και υπολογίζει ότι φέτος θα μεταφέρει στην Ελλάδα 3 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ πριν από την κρίση, το 2019, μετέφερε 2,8 εκατομμύρια. 

Κρήτη, Ρόδος, Κέρκυρα και Κως είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμοί. Στα νησιά αυτά οι τιμές έχουν πάρει την ανιούσα, την ώρα που εξαντλούνται εν μέρει τα ελεύθερα δωμάτια. Ο εκπρόσωπος της TUI δηλώνει πάντως ότι ιδίως «φέτος θα είναι πιο δύσκολο για εκείνους που θέλουν να κλείσουν την τελευταία στιγμή να βρουν χαμηλότερη τιμή».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.
tourists_akropoli
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές των τουριστικών αφίξεων το 2024

Το 2024 η Ελλάδα αναμένεται να ξεχωρίσει στην διεθνή τουριστική σκηνή με το βάρος ωστόσο να δίνεται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος και του αποτυπώματος στην οικονομία.
Ρόδος, Παλαιά Πόλη, Οδός των Ιπποτών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έντονο το τουριστικό ενδιαφέρον και το Νοέμβριο για τη Ρόδο

Ο Οκτώβριος ήταν από τους καλύτερους τουριστικούς μήνες στο νησί τα τελευταία χρόνια. Πρόγραμμα χειμερινού τουρισμού το Νοέμβριο για συνταξιούχους από Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Σκανδιναβία.
tourismos, turism, Nisia, kefalonia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποια νησιά της Ελλάδας προτιμούν οι τουρίστες από την Γερμανία

Το περιοδικό AD αναφέρει ότι «Με περισσότερα από 200 κατοικημένα νησιά σε Αιγαίο και Ιόνιο οι επιλογές αφθονούν» και ξεχωρίζει τα 21 πολυτιμότερα «διαμάντια» για εφέτος το καλοκαίρι μετά από εκτενή έρευνα.