ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

ITB Berlin 2022: Ετοιμάζεται η Ελλάδα για τη μεγάλη Διεθνή Τουριστική Έκθεση

Φέτος ο ΕΟΤ διοργανώνει Εθνικό Ομαδικό Περίπτερο, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές εταιρίες να προβάλουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ελκυστικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

Από τις 9 έως τις 13 Μαρτίου 2022 θα ανοίξει ξανά τις πύλες της η μεγαλύτερη Διεθνής Τουριστική Έκθεση στον κόσμο, ITB Berlin 2022, στον Εκθεσιακό Οργανισμό του Βερολίνου, τον οποίο αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο. Οι ενδιαφερόμενες εταιρίες, για να λάβουν μέρος ως εκθέτες, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τη δήλωση συμμετοχής τους έως τις 15 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους.

Σημειώνεται ότι και φέτος ο ΕΟΤ διοργανώνει Εθνικό Ομαδικό Περίπτερο, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές εταιρίες να προβάλουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ελκυστικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση, με σκοπό τη δικτύωση και το κλείσιμο επαγγελματικών συμφωνιών με τους παγκόσμιους «παίκτες» και παράγοντες της τουριστικής αγοράς, η ΙΤΒ Berlin -με ιστορία πάνω από 50 χρόνια- αποτελεί έναν αξιόπιστο «δείκτη» αποτύπωσης του κλίματος και των τάσεων, που επικρατούν στον κλάδο και μία απαραίτητη πλατφόρμα διείσδυσης κάθε ενδιαφερόμενου σε έναν από τους πλέον σημαντικούς βιομηχανικούς τομείς στον κόσμο, στον οποίο η Ελλάδα πρωταγωνιστεί.

Η επερχόμενη ITB Berlin θα πραγματοποιηθεί, ύστερα από δύο χρόνια πανδημικής κρίσης, δια φυσικής παρουσίας, αλλά και με ορισμένα ψηφιακά «στοιχεία». Ουσιαστικά η έκθεση θα έχει υβριδική μορφή, καθώς θα λειτουργήσει, ως πλατφόρμα, με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά και με υβριδικά περίπτερα, ενώ μετά το πέρας της διοργάνωσης και για διάστημα δύο ημερών θα λάβουν χώρα οι Digital Business Days, οι οποίες θα συμπληρώσουν το νέο προφίλ της έκθεσης, υποστηρίζοντας e-ραντεβού και livestreams.

Κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση μπορεί για πληροφορίες σχετικά με την ITB Berlin να απευθύνεται στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.
tourists_akropoli
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές των τουριστικών αφίξεων το 2024

Το 2024 η Ελλάδα αναμένεται να ξεχωρίσει στην διεθνή τουριστική σκηνή με το βάρος ωστόσο να δίνεται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος και του αποτυπώματος στην οικονομία.
Ρόδος, Παλαιά Πόλη, Οδός των Ιπποτών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έντονο το τουριστικό ενδιαφέρον και το Νοέμβριο για τη Ρόδο

Ο Οκτώβριος ήταν από τους καλύτερους τουριστικούς μήνες στο νησί τα τελευταία χρόνια. Πρόγραμμα χειμερινού τουρισμού το Νοέμβριο για συνταξιούχους από Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Σκανδιναβία.
tourismos, turism, Nisia, kefalonia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποια νησιά της Ελλάδας προτιμούν οι τουρίστες από την Γερμανία

Το περιοδικό AD αναφέρει ότι «Με περισσότερα από 200 κατοικημένα νησιά σε Αιγαίο και Ιόνιο οι επιλογές αφθονούν» και ξεχωρίζει τα 21 πολυτιμότερα «διαμάντια» για εφέτος το καλοκαίρι μετά από εκτενή έρευνα.