ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Kikilias
Φωτο: ΑΠΕ

Κικίλιας: Όλη η Ελλάδα ασφαλής προορισμός για τους Γερμανούς τουρίστες

Η Ελλάδα φέτος κερδίζει τη μάχη με άλλους ανταγωνιστικούς προορισμούς στη Μεσόγειο, καθώς εκπέμπει σταθερά το μήνυμα ότι είναι ανοικτή στους ξένους επισκέπτες.

«Με ικανοποίηση ενημερώθηκα από τον Γερμανό πρέσβη στην Αθήνα, Έρνστ Ράιχελ, ότι η Κρήτη και τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου βγήκαν σήμερα από τη λίστα προορισμών υψηλού κινδύνου για κορονοϊό του γερμανικού Κράτους.

Όλη η Ελλάδα είναι ασφαλής προορισμός για τους Γερμανούς τουρίστες», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων στο περιθώριο της επίσκεψης του στην 85η ΔΕΘ.

Την ίδια ώρα στο brand του ελληνικού τουριστικού προϊόντος που είναι ένα από τα ισχυρότερα παγκοσμίως και είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και ποιοτικά, αναφέρεται σε σημερινό του άρθρο στην εφημερίδα «Τα Νέα», ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Επιπρόσθετα, σημειώνει, ότι η ανταγωνιστικότητα του τουρισμού στην Ελλάδα είναι σύμφωνα με το World Economic Forum στην 25η θέση ανάμεσα σε 140 χώρες, ενώ η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας στην 59η θέση ανάμεσα σε 140 χώρες.

Παρ' όλα αυτά ο τουρισμός, η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, μόνο στον αυτόματο πιλότο δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι λειτουργεί.

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει είναι τεράστιες και τα ζητούμενα παγκόσμια. Ο πλανήτης, η Ευρώπη και συνεπώς η Ελλάδα, δεν έχουν ξεμπερδέψει ακόμα από την πανδημία του κορονοϊού, λέει ο νέος υπουργός Τουρισμού. Και προσθέτει ότι οι υγειονομικές, κοινωνικές, οικονομικές, τουριστικές συνέπειες αποτυπώθηκαν και αποτυπώνονται με τον πιο σκληρό τρόπο, τα δυο τελευταία χρόνια.

Αν κανείς συνυπολογίσει τη μεγάλη πίεση που δέχονται οι υφιστάμενες υποδομές, ειδικά σε τουριστικούς προορισμούς αιχμής, όπως και το δαιδαλώδες σύστημα συναρμοδιοτήτων που έχει το υπουργείο Τουρισμού με άλλα υπουργεία και φορείς της κυβέρνησης, φτάνει στο συμπέρασμα ότι απαιτείται στρατηγικός σχεδιασμός, επιχειρησιακή ικανότητα, πολιτική βούληση και όραμα έτσι ώστε επισκέπτες από το εξωτερικό και Έλληνες να έχουν την καλύτερη τουριστική εμπειρία, τονίζει ο κ. Κικίλιας.

Προκειμένου να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος, συμπληρώνει, θα επιδιώξουμε άμεσα τη συστηματοποίηση και ομογενοποίηση της πληροφορίας για τα μεγέθη του τουρισμού και την έγκαιρη διάγνωση των εξελίξεων, στην εξαιρετικά ανταγωνιστική παγκόσμια τουριστική αγορά.

Στο κομμάτι των δημόσιων επενδύσεων, ο κ. Κικίλιας λέει ότι, θα προταθούν τα θέματα αειφορίας (περιβάλλον, απορρίμματα, ενέργεια, νερό) τα οποία είναι αναγκαία λόγω των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής. Παράλληλα, θα μπουν μπροστά επενδύσεις οι οποίες θα διευρύνουν χρονικά και χωρικά την τουριστική δραστηριότητα (χώροι πολιτισμού, αθλητισμού, συνεδριακών κέντρων).

«Στο πεδίο της ψηφιακής τεχνολογίας, ο τουρισμός κάνει άλματα παγκοσμίως και είμαστε έτοιμοι για να υλοποιήσουμε την ψηφιακή στρατηγική μας. Βασική προτεραιότητα, είναι η εκπαίδευση και η επαγγελματική κατάρτιση μέσα από την επιμόρφωση των στελεχών και των επαγγελματιών του τουρισμού. Η Ελλάδα υπερτερεί στην εν γένει αίσθηση της φιλοξενίας και της φιλικότητας που αισθάνεται ο επισκέπτης. Στις υποδομές διαμονής, στη γαστρονομία, στις παραλίες και τα τοπία μας. Είναι λοιπόν αναγκαία η συστράτευση όλων των εμπλεκόμενων φορέων του τουρισμού, του πολιτισμού, της αγοράς, με σκοπό να μετουσιώσουμε τα πλεονεκτήματά μας σε ποιοτικότερο τουρισμό, αύξηση των εσόδων και των θέσεων εργασίας. Έτσι το δυνατό brand μας θα ισχυροποιηθεί», καταλήγει στην τοποθέτησή του ο υπουργός.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Andros-Island-Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι Ολλανδοί τουρίστες συνεχίζουν να «ψηφίζουν» ελληνικούς προορισμούς

Στην εκδήλωση της Tourism Media & Events πραγματοποιήθηκαν Business to Business (B2B) συναντήσεις μεταξύ ελληνικών προορισμών, καθώς και εκπροσώπων ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, με ολλανδικές επιχειρήσεις.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση κρατήσεων έως 5% για την Ελλάδα από Ολλανδούς και Βέλγους

Η αύξηση αυτή, σε συνδυασμό με το ενδιαφέρον και την αισιοδοξία που εκφράστηκαν από τους Tour Operators, δείχνουν ότι η τουριστική σεζόν 2024 αναμένεται να είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη για την Ελλάδα.