Απορρίφθηκαν από το Συμβούλιο της Επικρατείας τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει η Άκτωρ για τον διαγωνισμό της Εγνατίας Οδού και ως εκ τούτου ανοίγει ο δρόμος της αξιολόγησης των προσφορών που έχουν κατατεθεί από VINCI HIGHWAYS S.A.S. - VINCI CONCESIONES S.A.S. - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε – ΑΒΑΞ Α.Ε. και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – EGIS PROJECTS S.A.
Υπενθυμίζεται ότι η Άκτωρ είχε ζητήσει, την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας του διαγωνισμού επειδή η καναδική εταιρεία Roadis, απέσυρε τη συμμετοχή της, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει από την πανδημία του κορονοϊού.
Στις 12 Δεκεμβρίου του 2020 που είχε εκπνεύσει η αρχική προθεσμία εμφανίστηκε μόνο η κοινοπραξία της ΤΕΡΝΑ με τη γαλλική Egis Projects. Οι δύο άλλοι ενδιαφερόμενοι, η κοινοπραξία της γαλλικής Vinci με την Mytilineos και της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις με την καναδική Roadis, προσέφυγαν στο ΣτΕ υποστηρίζοντας πως έπρεπε να δοθεί παράταση λόγω της πανδημίας.
Η Εγνατία Οδός είναι οδικός άξονας, μήκους 658 χιλιομέτρων, με πλήρη έλεγχο προσβάσεων και διαχωρισμένο οδόστρωμα, που έχει ήδη κατασκευασθεί και βρίσκεται σε λειτουργία. Εκτείνεται από την Ηγουμενίτσα στην Περιφέρεια της Ηπείρου (βορειοδυτική ακτή της Ελλάδας) μέχρι τους Κήπους στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης (στον συνοριακό σταθμό με την Τουρκία). Οι τρεις κάθετοι οδικοί άξονες, συνολικού μήκους 225 χιλιομέτρων, αποτελούν συνδέσεις της Εγνατίας Οδού με τις γειτονικές χώρες (Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Βουλγαρία).
Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στην χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και των τριών καθέτων οδικών αξόνων για χρονική περίοδο 35 ετών.