Συνεχίστηκε και το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η αύξηση των πωλήσεων καλλυντικών στα φαρμακεία, όπως πιστοποιούν τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η Convert Group. Ειδικότερα, η αξία των online αγορών στα ηλεκτρονικά καταστήματα των φαρμακείων ενισχύθηκε κατά 38,3% το πρώτο τρίμηνο φέτος συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, περαιτέρω ισχυροποιώντας τη δυναμική των διαδικτυακών αγορών και στη χώρα μας, εν μέσω πανδημίας.
Σύμφωνα με την έκθεση της Convert, την πιο δυναμική αύξηση κατέγραψαν τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, με τις αντίστοιχες πωλήσεις να ενισχύονται κατά 46,6% συγκριτικά με πέρσι, ενώ ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες, με αύξηση κατά 36,3%, τα προϊόντα υγείας, με θετική μεταβολή ύψους 33,4%, ενώ τα βρεφικά και παιδικά είδη ενίσχυσαν τις πωλήσεις τους στο online φαρμακείο κατά 15,4%.
Ελαφρά αύξηση παρουσίασε και το μέσο καλάθι αγορών, διαμορφούμενο το πρώτο τρίμηνο φέτος σε 43,2 ευρώ, από 41,1 ευρώ πέρσι, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων παρέμεινε σταθερή στα 4,3 τεμάχια, με τα 2 από αυτά να είναι προϊόντα περιποίησης και προσωπικής φροντίδας.
Η έκθεση της Convert Group περαιτέρω πιστοποιεί την ολοένα και αυξανόμενη σημασία των μηχανών αναζήτησης, κυριότερα της Google, καθώς αποδεικνύεται πέντε φορές πιθανότερο μία αγορά να έχει προέλθει μετά από περιήγηση του καταναλωτή σε σελίδες αναζήτησης, έναντι της απευθείας επίσκεψης στην ιστοσελίδα ενός φαρμακείου.
Συνέπεια αυτής της τάσης είναι οι διαφημίσεις της Google και τα οργανικά σποτελέσματα να πρωταγωνιστούν το πρώτο τρίμηνο του έτους, αποδίδοντας το 26,6% και 26,2% των online παραγγελιών αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι, σε σύνολο 313 ηλεκτρονικών φαρμακείων που λειτουργούν στην Ελλάδα, το 70% του τζίρου προέρχεται από τα 30 μεγαλύτερα.