ΓΔ: 1392.37 -0.38% Τζίρος: 37.85 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:27:00 DATA
Φωτο: Shutterstock

Στα ηλεκτρονικά φαρμακεία μεταφέρθηκαν οι αγορές των καλλυντικών

Ξεπέρασε το 38% η αύξηση αγορών καλλυντικών από τα διαδικτυακά φαρμακεία το πρώτο τρίμηνο του 2021, ενώ το 70% του τζίρου έγινε από τα 30 μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Συνεχίστηκε και το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η αύξηση των πωλήσεων καλλυντικών στα φαρμακεία, όπως πιστοποιούν τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η Convert Group. Ειδικότερα, η αξία των online αγορών στα ηλεκτρονικά καταστήματα των φαρμακείων ενισχύθηκε κατά 38,3% το πρώτο τρίμηνο φέτος συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, περαιτέρω ισχυροποιώντας τη δυναμική των διαδικτυακών αγορών και στη χώρα μας, εν μέσω πανδημίας.

Σύμφωνα με την έκθεση της Convert, την πιο δυναμική αύξηση κατέγραψαν τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, με τις αντίστοιχες πωλήσεις να ενισχύονται κατά 46,6% συγκριτικά με πέρσι, ενώ ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες, με αύξηση κατά 36,3%, τα προϊόντα υγείας, με θετική μεταβολή ύψους 33,4%, ενώ τα βρεφικά και παιδικά είδη ενίσχυσαν τις πωλήσεις τους στο online φαρμακείο κατά 15,4%.

Ελαφρά αύξηση παρουσίασε και το μέσο καλάθι αγορών, διαμορφούμενο το πρώτο τρίμηνο φέτος σε 43,2 ευρώ, από 41,1 ευρώ πέρσι, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων παρέμεινε σταθερή στα 4,3 τεμάχια, με τα 2 από αυτά να είναι προϊόντα περιποίησης και προσωπικής φροντίδας. 

Η έκθεση της Convert Group περαιτέρω πιστοποιεί την ολοένα και αυξανόμενη σημασία των μηχανών αναζήτησης, κυριότερα της Google, καθώς αποδεικνύεται πέντε φορές πιθανότερο μία αγορά να έχει προέλθει μετά από περιήγηση του καταναλωτή σε σελίδες αναζήτησης, έναντι της απευθείας επίσκεψης στην ιστοσελίδα ενός φαρμακείου.

Συνέπεια αυτής της τάσης είναι οι διαφημίσεις της Google και τα οργανικά σποτελέσματα να πρωταγωνιστούν το πρώτο τρίμηνο του έτους, αποδίδοντας το 26,6% και 26,2% των online παραγγελιών αντίστοιχα. 

Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι, σε σύνολο 313 ηλεκτρονικών φαρμακείων που λειτουργούν στην Ελλάδα, το 70% του τζίρου προέρχεται από τα 30 μεγαλύτερα. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

cosmetics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τζίρος 1,3 δισ. στα καλλυντικά το 2023 και ανάπτυξη 4% - 7% για το 2024

Η αύξηση στις τιμές των πρώτων υλών και στην τελική τιμή των προϊόντων περιποίησης φρενάρει την αναμενόμενη ενίσχυση του τζίρου για φέτος στην αγορά καλλυντικών τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.
cosmetics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρεκόρ στις πωλήσεις των καλλυντικών φέρνουν τουρισμός και e-commerce

Η φετινή χρονιά θα κλείσει με ρεκόρ πωλήσεων στα καλλυντικά, ειδικά μέσω των φαρμακείων, εξέλιξη που αποδίδεται σε σημαντικό βαθμό στις αυξημένες τουριστικές ροές αλλά και στην εκτίναξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
cosmetics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα ύψη οι εξαγωγές καλλυντικών, θα ανέλθουν φέτος σε 600 εκατ.

Με ρυθμό ανάπτυξης 3,5% προβλέπεται ότι θα κινηθεί η ελληνική αγορά καλλυντικών το 2023, πρωταγωνιστούν στην αύξηση πωλήσεων τα φαρμακεία. Ανατιμήσεις λόγω της αύξησης τιμών στις πρώτες ύλες, αλλά και συνέχιση προσφορών.