Συνεχίστηκε και κατά το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους η κάμψη πωλήσεων και εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας στην χώρα μας, στον απόηχο της πανδημίας.
Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Έτοιμου Ενδύματος, μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στην εγχώρια αγορά αφού τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά στο μεγαλύτερο διάστημα του διμήνου. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών συνολικά σημείωσε μείωση 28%, ενώ πιο συγκεκριμένα στην εγχώρια αγορά η μείωση ανήλθε σε 35% και οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση 19%.
Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο δίμηνο του 2021 ανήλθε σε 301 εκατ. ευρώ έναντι 372 εκατ. το 2020, καταγράφοντας υποχώρηση 19%. Η ένδυση παρουσίασε την μεγαλύτερη απώλεια, συνολικού ύψους 30%, ενώ οι εξαγωγές της κλωστοϋφαντουργίας μειώθηκαν κατά 7%.
Μεγάλη ήταν επίσης η μείωση στις εισαγωγές, οι οποίες για το σύνολο της αλυσίδας κατέγραψαν πτώση 29%, με την αξία τους να διαμορφώνεται σε 370 εκατ ευρώ το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους, έναντι 520 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Τέλος, η επιμέρους μείωση των εισαγωγών ενδυμάτων άγγιξε το 34%, ενώ της κλωστοϋφαντουργίας το 13%, συγκριτικά με πέρσι.