ΓΔ: 1435.81 0.86% Τζίρος: 61.49 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
clickaway-emporio-katastimata-magazia
Φώτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Έσωσαν το 1/3 του τζίρου τους όσες επιχειρήσεις έχουν e-shop

Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα προσεγγίζει το 35% των περσινών πωλήσεων.

Για την πορεία του click away ενημερώνει σε ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Όπως σημειώνει, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί «ζωντανή» η σχέση των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τέθηκε σε εφαρμογή, από την περασμένη Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, η προαγορά και παραλαβή προϊόντων από τον εξωτερικό χώρο του καταστήματος (click away). Mε την εφαρμογή της «παράδοσης εκτός», κατάφεραν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, λόγω του πρωτοφανούς όγκου παραγγελιών που κλήθηκαν να εκτελέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών. 

Από τα μέχρι τώρα εξαχθέντα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα προσεγγίζει το 35% των περσινών πωλήσεων, ενώ από το σύνολο των παραγγελιών που δέχονται και εκτελούν οι επιχειρήσεις, η επιλογή των καταναλωτών με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), αγγίζει το 70%. 

Η ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή τονίζει πως στην επιτυχία αυτή συνέτεινε καθοριστικά η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα ειδικότερα μέτρα που κλήθηκαν να τηρήσουν. Σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%.

«Σήμερα λοιπόν μία εβδομάδα μετά, την εφαρμογή της μεθόδου με την παράδοση εκτός και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, μας επιτρέπουν, αφενός μεν να αισιοδοξούμε για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους. Αποτελεί εδραία πεποίθηση μας, ότι η κοινωνία και οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια νέα, σύγχρονη, διαφανή και ανταποδοτική εμπορική σχέση, με ορίζοντα τις νέες προκλήσεις», αναφέρεται στην ανακοίνωση. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεοδωρικάκος: Η πολιτική μας είναι η ενίσχυση του εισοδήματος των πολλών

Όπως ανέφερε το υπουργείο Ανάπτυξης αναβαθμίζει 20 βιομηχανικά πάρκα και ενισχύει με 90 εκατ. ευρώ μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον κλάδο της μεταποίησης για περισσότερες και καλύτερα πληρωμένες δουλειές.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεοδωρικάκος: Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι προτεραιότητα στη κυβέρνηση Μητσοτάκη

«H Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη αντιμετωπίζει με πληρότητα τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες σε όλους τους τομείς της οικονομίας» επισήμανε ο κ. Θεοδωρικάκος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τ. Θεοδωρικάκος: Στόχος η βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας

«Στο υπουργείο Ανάπτυξης εργαζόμαστε για να υλοποιήσουμε το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας μας. Με βασικό χαρακτηριστικό την ανασυγκρότηση της βιομηχανίας» επισήμανε ο κ. Θεοδωρικάκος.
Plithorismos, Inflation, Times, Prices
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπ. Ανάπτυξης: Θετική εξέλιξη η μείωση του πληθωρισμού στα τρόφιμα

«Δεν εφησυχάζουμε ποτέ και κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για την ενίσχυση της μέσης ελληνικής οικογένειας και ιδιαίτερα των νοικοκυριών που δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα» ανέφεραν κύκλοι του υπουργείου Ανάπτυξης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τ. Θεοδωρικάκος: Δεν επωφελούνται οι πολίτες από τις μειώσεις ΦΠΑ

Όπως είπε ο κ. Θεοδωρικάκος, με βάση τα σχετικά στοιχεία της Ισπανίας, από την 1η Ιανουαρίου 2023, που ξεκίνησε αυτή η πολιτική έως σήμερα, είναι μεγαλύτερη η αύξηση του πληθωρισμού εκεί, από τη δική μας αύξηση του πληθωρισμού τροφίμων.