ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Nikos Libertas / SOOC

Υπεγράφη η απαγόρευση πώλησης διαρκών αγαθών στα σούπερ μάρκετ

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων έκανε γνωστό ότι ο πρωθυπουργός εξετάζει το αίτημα να ανοίξουν τα βιβλιοπωλεία, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση θα βρει τρόπο να στηρίξει το βιβλίο. 

Υπεγράφη σήμερα το πρωί η απόφαση για την απαγόρευση πώλησης διαρκών αγαθών -όπως ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, παιχνίδια και βιβλία- από τα σούπερ μάρκετ, για όσο διάστημα είναι κλειστά τα εμπορικά καταστήματα.

Την ανακοίνωση έκανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3, εξηγώντας πως σκοπός είναι να μη δημιουργούνται συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι το Σάββατο πραγματοποιήθηκε σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό παρουσία του προέδρου της ΕΣΕΕ, Γιώργου Καρανίκα, που έθεσε το σχετικό αίτημα για την απαγόρευση πώλησης από τα σούπερ μάρκετ προϊόντων που δεν είναι πρώτης ανάγκης. 

Παράλληλα, έκανε γνωστό ότι ο πρωθυπουργός εξετάζει το αίτημα να ανοίξουν τα βιβλιοπωλεία, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση θα βρει τρόπο να στηρίξει το βιβλίο. 

Ανέφερε επίσης ότι στο σχέδιο νόμου που θα συζητηθεί την Τρίτη στις αρμόδιες επιτροπής της Βουλής θα υπάρχει διάταξη που δίνει το δικαίωμα στους φορείς των λαϊκών αγορών να επιλεγούν ποιες 6 ήμερες της εβδομάδας θέλουν να δουλέψουν δηλαδή αν θέλουν να έχουν ρεπό Σάββατο ή Κυριακή.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

adonis georgiadis-anaptyxis-katastimata
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γεωργιάδης: Το «καλάθι του Άη Βασίλη» θα έχει πολλά πράγματα

Το «καλάθι του νοικοκυριού» λειτουργεί και όποιος το επιλέγει κερδίζει χρήματα, τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης, καθώς οι αλυσίδες έχουν μπει μεταξύ τους σε έναν υγιή ανταγωνισμό και δίνουν στον καταναλωτή σοβαρές εκπτώσεις.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 16% στα απορρυπαντικά που δεν μπήκαν στο καλάθι του νοικοκυριού

Σύμφωνα με χαρτογράφηση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αγορά απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων παρέμειναν ανεπηρέαστες από τον «ανταγωνισμό» του καλαθιού νοικοκυριού.