ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Περιορισμούς στα σούπερ μάρκετ ζητούν οι έμποροι της Θεσσαλόνικης

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης σημειώνει πως η τακτική των υπεραγορών και των σουπερ μάρκετ συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό εις βάρος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και του λιανεμπορίου.

Να ληφθεί άμεσα απόφαση που θα αποκλείει τις υπεραγορές τροφίμων και τα σούπερ μάρκετ να πωλούν άλλα προϊόντα πέραν των τροφίμων και των ειδών πρώτης ανάγκης, για όσο διάστημα παραμένουν κλειστές οι επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου με κρατική εντολή, στο πλαίσιο των μέτρων για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού, ζητά με επιστολή του προς το επιτελείο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τον γ.γ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ).

Ειδικότερα, στην επιστολή του, ο ΕΣΘ σημειώνει ότι η προαναφερόμενη τακτική των υπεραγορών τροφίμων και των σούπερ μάρκετ συνιστά σε αθέμιτο ανταγωνισμό και υπογραμμίζει ότι όσο υφίσταται, δίνεται η δυνατότητα αύξησης του τζίρου τους εις βάρος του λιανικού εμπορίου και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που κατεβάζουν ρολά υποχρεωτικά. Υπενθυμίζει, δε, ότι αντίστοιχο αίτημα είχε αποστείλει και στη διάρκεια του πρώτο lockdown που επιβλήθηκε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Παράλληλα, το ΕΣΘ ζητά τη λήψη αντισταθμιστικών μέτρων για την επιβίωση των μικρομεσαίων επιχειρηματιών της χώρας, εκφράζοντας την ελπίδα για «μία άμεση απόφαση».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 16% στα απορρυπαντικά που δεν μπήκαν στο καλάθι του νοικοκυριού

Σύμφωνα με χαρτογράφηση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αγορά απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων παρέμειναν ανεπηρέαστες από τον «ανταγωνισμό» του καλαθιού νοικοκυριού.
Kostas Skrekas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Στα 428 τα προϊόντα στην πρωτοβουλία μείωσης τιμής

Όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης σημείωσε πως τις επόμενες ημέρες θα συναντηθεί με τους εκπροσώπους των εταιρειών. Συμμετέχει στην πρωτοβουλία μείωσης τιμής η μια από τις δυο πολυεθνικές που τους επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδος 9,8% στον τζίρο των σούπερ μάρκετ το οκτάμηνο, αύξηση των PL

Συγκεκριμένα το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL) σε αξία το οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου, διαμορφώθηκε στο 26,2% από 25,5% το αντίστοιχο διάστημα του 2022 με τον ρυθμό ανάπτυξης να είναι 12,9%.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξάνεται 9,1% ο τζίρος των σούπερ μάρκετ, μειώνονται οι περιττές δαπάνες

Oι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται, στη συντριπτική τους πλειοψηφία (97% των ερωτηθέντων), να έχουν ξεκάθαρα αντιληφθεί την αύξηση στις τιμές των προϊόντων, που πωλούνται μέσα από τα super markets.