ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:47:20 DATA
Φωτο: Shutterstock

Τρία επενδυτικά σχήματα για το πρώτο ιδιωτικό φράγμα 

Διεκδικητές είναι η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Τ.Ε. Χρ. Δ. Κωνσταντινίδης, Intrakat - Suez - ΕΥΑΘ και ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ενώ η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 6/11.

Τρία είναι τα επενδυτικά σχήματα τα οποία κατέθεσαν προσφορές για το Φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική, όπως ανακοινώθηκε επίσημα, με τις προσφορές να αφορούν την πρώτη φάση του συγκεκριμένου διαγωνισμού. 

Πρόκειται για το πρώτο ιδιωτικό φράγμα, το οποίο θα ολοκληρωθεί με διαδικασία ΣΔΙΤ, ενώ η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος έχει παραταθεί τρεις φορές, προκειμένου να δοθεί χρόνος για να δημιουργηθούν τα σχήματα διεκδίκησης.

Όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών, στον διαγωνισμό προσήλθαν τρεις συμμετέχοντες:

1. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Τ.Ε. ΧΡ. Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

2. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRAKAT - SUEZ ΕAU FRANCE S.A.S. - ΕΥΑΘ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε.

3. ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.

Η ηλεκτρονική αποσφράγιση των φακέλων των συμμετεχόντων θα διενεργηθεί την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020.

Παράλληλα στην ανακοίνωση του υπουργείου προστίθεται ότι «το Φράγμα Χαβρία είναι ένα έργο που θα υλοποιηθεί με Σύμβαση Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα και αφορά στην Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Συντήρηση και Λειτουργία του προτεινόμενου έργου και περιλαμβάνει την υλοποίηση των εξής υποδομών:

  • Του Φράγματος Χαβρία και των συνοδών τεχνικών έργων και τα έργα μεταφοράς από το Φράγμα Χαβρία στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Νερού (ΕΕΝ).
  • Των Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Νερού (ΕΕΝ).
  • Εξωτερικών δικτύων.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 85.400.000 € χωρίς ΦΠΑ και η κατασκευαστική περίοδος του έργου εκτιμάται σε 3 χρόνια.

Η υλοποίηση του προτεινόμενου έργου, θα συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του χρονίζοντος προβλήματος της περιοχής της Χαλκιδικής σε πρόσβαση σε επαρκείς ποσότητες και καλής ποιοτικής κατάστασης πόσιμου νερού και στη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων μεθόδων αποθήκευσης νερού και δημιουργία νέων».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αρανίτης (Intrakat): Kράτος και κατασκευαστικές εταιρείες να ανοίξουν διάλογο

Όπως τόνισε ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου, η δυσκολία στα νέα έργα δεν είναι αμιγώς κατασκευαστική, αλλά άπτεται του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της ανθεκτικότητας και της φιλικότητας στο περιβάλλον.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΚΤΩΡ: Στην τελική ευθεία η κύρια γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης

«Το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει τελειώσει» ανακοίνωσε ο  Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, κ. Εξάρχου και πρόσθεσε ότι πλέον απομένει να ολοκληρωθούν οι δοκιμές και ότι στο τέλος Νοεμβρίου η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Οι έξι πηγές χρηματοδότησης για τα δημόσια έργα

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, «είναι ευθύνη της πολιτείας να αντιμετωπίσει προκλήσεις όπως η χρηματοδότηση και να βρεθούν οι πρόσθετοι πόροι ώστε να προχωρήσουν τα έργα».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΤΕΡΝΑ, Ακτωρ και Intrakat αναλαμβάνουν την επέκταση της Λ. Κύμης

Το έργο ύψους 434 εκατ. ευρώ είχε σχεδιαστεί εδώ και δυο δεκαετίες αλλά έμενε μπλεγμένο με τις υπόλοιπες επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Περίπου 30.000 οδηγοί εκτιμάται πως θα χρησιμοποιούν το νέο οδικό άξονα καθημερινά.