ΓΔ: 1398.4 0.06% Τζίρος: 65.24 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:04:30 DATA
Φωτο: Shutterostock

Σε τελική ευθεία η κατασκευή του οδικού άξονα Άκτιο - Αμβρακία

Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, για την απ’ ευθείας σύνδεση του άξονα «Άκτιο - Αμβρακία» με την Ιόνια Οδό στον ανισόπεδο κόμβο Ριβίου.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε στην ανακήρυξη της εταιρείας Μυτιληναίος Α.Ε. ως προσωρινού Αναδόχου για τις εργασίες ολοκλήρωσης του οδικού άξονα Άκτιο - Αμβρακία.

Όπως έγραφε το BD, oριστικά στην MYTILINEOS με έκπτωση 39,63% περνά η εργολαβία «σκούπα» για την ολοκλήρωση της επί ημιτελούς επί 10 και πλέον χρόνια Αμβρακίας Οδού, η οποία συνδέει το Άκτιο με την Αμβρακία.

Το έργο «Υπολειπόμενες Εργασίες για την ολοκλήρωση της Οδικής Σύνδεσης Περιοχής του Άκτιου με το Δυτικό Άξονα Βορρά – Νότου» έχει προϋπολογισμό 150.000.000 € και είναι συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ 2014-2020, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορές Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξης (ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής δήλωσε σχετικά: «Βάλαμε στόχο την ολοκλήρωση ενός έργου που βρισκόταν σε τέλμα και αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή, για το πού οδηγεί η «σαλαμοποίηση» και ο κακός σχεδιασμός των έργων. Δεσμευτήκαμε πως ο οδικός άξονας που περιμένουν οι πολίτες επί χρόνια, επιτέλους θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2023. Έτσι δεν θα κινδυνεύσουν και οι κοινοτικές χρηματοδοτήσεις. Κινηθήκαμε πολύ γρήγορα και σήμερα μπορούμε να πούμε πως το έργο επιτέλους παίρνει πάλι μπρος και θα ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος».

Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, για την απ’ ευθείας σύνδεση του άξονα «Άκτιο - Αμβρακία» με την Ιόνια Οδό στον ανισόπεδο κόμβο Ριβίου.

Η σύμβαση έχει διάρκεια 30 μήνες. Με τη συμπλήρωση των 15 μηνών, υπάρχει πρόβλεψη να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 18 χλμ. του οδικού άξονα, που θα παρακάμπτουν την πόλη της Αμφιλοχίας, καθώς και να έχουν ολοκληρωθεί οι παρεμβάσεις, ώστε να γίνει ασφαλές το πιο επικίνδυνο τμήμα του υφιστάμενου οδικού δικτύου στο οποίο γίνονται πολλά τροχαία ατυχήματα.

Αρχές Σεπτεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση των δικαιολογητικών της εταιρείας ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε., ώστε να σταλεί ο φάκελος στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο και να υπογραφεί η σύμβαση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΑΣΘ: Σε 0,60 λεπτά το εισιτήριο από τον Δεκέμβριο και για έξι μήνες

«Από την 1η Ιανουαρίου του 2025 τα μισά λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα είναι νέα οχήματα - δηλαδή ανανέωση του στόλου κατά 50% μέσα σε ενάμιση έτος» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.