Οι εννέα στους δέκα καταναλωτές θα συνεχίσουν να κάνουν online αγορές τροφίμων μετά την άρση των μέτρων για τον COVID-19. Αυτό αναφέρει άρθρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος. Περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών ψωνίζει, πλέον, τρόφιμα διαδικτυακά. Μάλιστα, το 86% αυτών σκοπεύει να συνεχίσει και μετά την άρση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης τις online αγορέ
Σύμφωνα με το άρθρο, για άλλα προϊόντα πέραν των τροφίμων, πριν από την πανδημία κυριαρχούσαν οι αγορές στο κατάστημα σε σύγκριση το Διαδίκτυο. Ποσοστό 47% των καταναλωτών ανέφερε αγορές σε φυσικά καταστήματα σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση, σε σύγκριση με τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου (30%), υπολογιστή (28%) και ψηφιακού βοηθού φωνής (15%). Από τότε, οι αγορές μέσω Διαδικτύου για προϊόντα εκτός τροφίμων έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση: κινητό 45%, υπολογιστής 41%, tablet 33%).
Η τάση αυτή φαίνεται να είναι κυρίαρχη στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή, με 60% και 58% των ερωτηθέντων να αναφέρει ότι έχει ξεκινήσει να ψωνίζει περισσότερο μέσω κινητών τηλεφώνων.