ΓΔ: 2012.51 -2.09% Τζίρος: 251.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: ΑΠΕ

Δωρεάν ξεναγήσεις από το ΕΕΘ για στήριξη του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη

Για τη συγκεκριμένη δράση το ΕΕΘ ενέκρινε 10.000 ευρώ σε πρώτη φάση και μπορεί να αυξηθεί αν υπάρχει ζήτηση, όπως ανέφερε ο επικεφαλής του Επιμελητηρίου. 

Παρά την χαμηλή τουριστική κίνηση και τα απογοητευτικά νούμερα, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης ανέλαβε μια πρωτοβουλία με σκοπό την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης της πόλης: Ένα πρόγραμμα δωρεάν ξεναγήσεων από διπλωματούχους ξεναγούς στα αξιοθέατα και τα μνημεία τη πόλης, στους τουρίστες που παραθερίζουν στην ευρύτερη περιοχή. 

Αυτό, όπως εξήγησε μιλώντας στους δημοσιογράφους, ο πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης, δίνει ένα επιπλέον κίνητρο σε όσους επιθυμούν, να πραγματοποιήσουν μια μονοήμερη εκδρομή στη Θεσσαλονίκη. Για τη συγκεκριμένη δράση το ΕΕΘ ενέκρινε 10.000 ευρώ σε πρώτη φάση και μπορεί να αυξηθεί αν υπάρχει ζήτηση. Σημειώνεται ότι οι τιμές ξενάγησης για ένα γκρούπ κυμαίνονται κατά μέσο όρο γύρω στα 100 με 150 ευρώ, ανάλογα το πρόγραμμα. Η δράση αυτή είχε υλοποιηθεί και στο παρελθόν και αφορούσε τις σχολικές εκδρομές. 

«Τη χρονιά που υλοποιήθηκε το συγκεκριμένο πρόγραμμα, το 2013-14, ξεναγήσαμε πάνω από 7.000 μαθητές. Είχε πολύ μεγάλη επιτυχία. Γιατί έτσι μειώνεται το κόστος της εκδρομής και τα χρήματα που εξοικονομεί ο επισκέπτης μπορεί να τα ξοδέψει αλλού», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η πρόεδρος των Ξεναγών Β. Ελλάδος, Αναστασία Γαϊτάνου. «Φέτος είναι μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά. Μένει να δούμε πόσοι θα έρθουν», πρόσθεσε.

«Δυστυχώς κάθε μέρα που περνάει αλλάζουν τα πράγματα, κλείνουν τα σύνορα με χώρες που ελπίζαμε να δουλέψουμε, κλείνει μια πληγή και ανοίγει άλλη», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Βύρων Θεολόγης. Ο ίδιος τόνισε ότι «το τελειωτικό χτύπημα ήταν όταν μάθαμε ότι το πρόγραμμα "τουρισμός για όλους" δεν θα περάσει από τα τουριστικά γραφεία, διότι αυτό θα έδινε λίγη δουλειά στον κλάδο μας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Εγκαταστάσεις ΔΕΘ Θεσσαλονίκης
ΔΙΕΘΝΗ

Συνεργασία ΔΕΘ-HELEXPO με Βοϊβοντίνα και Νόβι Σαντ για διεθνείς σχέσεις

Υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ ΔΕΘ-HELEXPO, Βοϊβοντίνας και Νόβι Σαντ στη Philoxenia, με στόχο την ενίσχυση των δεσμών Ελλάδας-Σερβίας στον τουρισμό και τις εκθέσεις, όπως ανακοίνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO.
Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Philoxenia 2024: Ψηφιακός μετασχηματισμός κλειδί για τον τουρισμό

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κρίνεται απαραίτητος για τον τουρισμό, σύμφωνα με το συνέδριο της Philoxenia. Η Ελλάδα προοδεύει σε ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες αλλά υστερεί σε επιχειρηματικές ψηφιακές δεξιότητες και εξειδικευμένο προσωπικό.