Σημαντική άνοδος κατεγράφη στον όγκο πωλήσεων του λιανικού εμπορίου τον Αύγουστο 2025, με αύξηση 3,9% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ. Η θετική αυτή εξέλιξη καταγράφεται καθώς οι πωλήσεις κινήθηκαν καθοδικά μόνο σε δύο επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων.
Αναλυτικότερα, η μεγαλύτερη άνοδος στον τζίρο εντοπίστηκε στα Φαρμακευτικά και Καλλυντικά (16%), ακολουθούμενη από τα Βιβλία, Χαρτικά και Λοιπά είδη (8,4%). Αύξηση παρουσίασαν επίσης οι πωλήσεις σε Έπιπλα, Ηλεκτρικά είδη και Οικιακό εξοπλισμό (7%), Τρόφιμα, Ποτά και Καπνό (5,5%), Πολυκαταστήματα (4,6%) και Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (4,2%).
Αντίθετα, μείωση σημειώθηκε στις κατηγορίες Ένδυση-Υπόδηση (-3,4%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (-1,9%).
Ο γενικός δείκτης όγκου, που αντικατοπτρίζει τον κύκλο εργασιών σε σταθερές τιμές, αυξήθηκε κατά 3,9% τον Αύγουστο 2025 σε σχέση με τον Αύγουστο 2024 και κατά 1,7% σε σύγκριση με τον Ιούλιο 2025. Ο εποχικά διορθωμένος δείκτης ενισχύθηκε κατά 0,2% σε μηνιαία βάση.
Παράλληλα, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών σε τρέχουσες τιμές εμφάνισε αύξηση 5,3% τον Αύγουστο 2025 συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2024 και 1% έναντι του Ιουλίου 2025. Ο αντίστοιχος εποχικά διορθωμένος δείκτης σημείωσε άνοδο 0,4% σε μηνιαία βάση.
 
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
              