Η Wolt παρουσιάζει τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας «Local Commerce Survey 2025», αποδεικνύοντας τον καθοριστικό της ρόλο στη στήριξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Η μελέτη, που διεξήχθη από την Copenhagen Economics σε 23 αγορές, αποτυπώνει την επίδραση της πλατφόρμας στην οικονομία και το πώς μετασχηματίζει τον τρόπο λειτουργίας του τοπικού εμπορίου.
Στην Ελλάδα συμμετείχαν πάνω από 700 επιχειρήσεις και 800 καταναλωτές, με τα ευρήματα να δείχνουν ότι το 56% των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων καταγράφει αύξηση εσόδων και το 63% διευρύνει το πελατολόγιό του μέσω της Wolt.
Παράλληλα, το 52% των επιχειρήσεων αναγνωρίζει την πλατφόρμα ως βασικό εργαλείο ψηφιοποίησης, ενώ σχεδόν 1 στις 3 επισημαίνει ότι χωρίς τη Wolt δεν θα είχε καταφέρει να λειτουργήσει online κατάστημα.
Η πλειοψηφία των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων είναι μικρές και τοπικές, με το 78% να διαθέτει ένα μόνο κατάστημα και το 64% να απασχολεί λιγότερα από δέκα άτομα.
Η Wolt παρέχει τα εργαλεία και την τεχνογνωσία που χρειάζονται για να κάνουν το ψηφιακό τους βήμα, ενώ το 89% αναφέρει ότι η επισκεψιμότητα στα φυσικά καταστήματα παρέμεινε σταθερή ή αυξήθηκε.
Πέρα από την οικονομική ενίσχυση, η πλατφόρμα λειτουργεί ως στρατηγικός συνεργάτης. Το 58% των εμπόρων τη θεωρεί πολύ σημαντική για τη λειτουργία της επιχείρησής του, ενώ το 30% δηλώνει ότι η Wolt τους επέτρεψε να προσφέρουν υπηρεσίες delivery που αλλιώς δεν θα μπορούσαν.
Η έρευνα καταδεικνύει και τον ρόλο της Wolt ως «γέφυρας» μεταξύ καταναλωτών και τοπικής αγοράς. Έξι στους δέκα χρήστες προτιμούν να αγοράζουν από τοπικά καταστήματα μέσω της πλατφόρμας, ενώ το 74% δηλώνει ότι η στήριξη μικρών επιχειρήσεων αποτελεί βασικό κίνητρο.
Η εφαρμογή λειτουργεί και ως κανάλι ανακάλυψης νέων επιλογών, το 89% των χρηστών έχει ανακαλύψει νέα εστιατόρια και το 60% νέες επιχειρήσεις λιανικής, με την πλειονότητα να επιστρέφει για επαναλαμβανόμενες αγορές. Επιπλέον, το 15% επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα που γνώρισε μέσω της Wolt, ενισχύοντας τον τοπικό τζίρο.
Ο Δημήτρης Καρέλος, Περιφερειακός Γενικός Διευθυντής της Wolt για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Κεντρική Ασία, σχολίασε: «Η έρευνα επιβεβαιώνει αυτό που βλέπουμε καθημερινά: η Wolt έχει εξελιχθεί σε βασικό κομμάτι του εμπορικού οικοσυστήματος, βοηθώντας μικρές και οικογενειακές επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους και να κάνουν το ψηφιακό άλμα που χρειάζονται.
Παράλληλα, φέρνουμε τους καταναλωτές πιο κοντά στις αγαπημένες τους επιχειρήσεις, ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με την τοπική αγορά».
Με παρουσία σε 72 πόλεις και νησιά, η Wolt δηλώνει έτοιμη να συνεχίσει να επενδύει στην ελληνική αγορά, δημιουργώντας ένα πιο δυναμικό, βιώσιμο και συνδεδεμένο εμπορικό μέλλον για όλους.