Με την επιδημία του κορονοϊού να προκαλεί πλήγματα στις εταιρείες, το ΕΒΕΑ δημιούργησε μια σύγχρονη υπηρεσία ηλεκτρονικής ενημέρωσης και συμβουλευτικής των επιχειρήσεων για θέματα που σχετίζονται με τον κορονοϊό με στόχο την υποστήριξη του επιχειρηματικού κόσμου.Οι υπηρεσίες είναι προσβάσιμες από σταθερές ή κινητές συσκευές (tablets, smartphones) μέσα από την ιστοσελίδα του ΕΒΕΑ και ενημερώνεται καθημερινά.
Πρόκειται για έναν OnLine Σύμβουλο του Επιχειρηματία, που εξειδικεύεται σε θέματα που αφορούν σε επιχειρήσεις και εργαζόμενους, σχετικά με την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από την κρίση του κορονοϊού. Στο αμέσως επόμενο διάστημα σχεδιάζεται η επέκταση της υπηρεσίας σε όλα τα θέματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα, με στόχο η υπηρεσία να γίνει πραγματικά ο καθημερινός Σύμβουλος του Επιχειρηματία.
Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν σε όλες τις επιχειρήσεις, για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση της πανδημίας του κορωνοϊού και περιλαμβάνει:
- Ενημέρωση των επιχειρήσεων για τη νομοθεσία, εγκυκλίους, ερμηνευτικές διατάξεις, αρθρογραφία, κλπ. για θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του κορονοϊού.
- Συμβουλευτική υπηρεσία που απαντά σε ερωτήματα των επιχειρήσεων για θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του κορονοϊού.