Ευελιξία και προσαρμοστικότητα θα χρειαστούν τα διϋλιστήρια της Ευρώπης καθώς υπάρχει μείωση της ζήτησης. Χαρακτηριστικά οι πωλήσεις καυσίμων της Motor Oil στην ελληνική αγορά μειώθηκαν κατά 10% στο πρώτο 15θήμερο του Μαρτίου, όμως αν κρίνει κανείς από το γεγονός ότι οι δρόμοι είναι άδειοι, για όλο το μήνα το ποσοστό αυτό φαίνεται μάλλον μικρό.
Αυτό ανέφερε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής Οικονομικών της εταιρείας, Πέτρος Τζαννετάκης κατά την αποψινή ενημέρωση των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019, απαντώντας σε ερώτηση για τις επιπτώσεις του κορονοϊού.
«Είναι κάτι που δεν έχει ξανά συμβεί. Αν θέλουμε να έχουμε πιθανότητα επιτυχίας τις επόμενες ημέρες και μήνες, οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν επαρκή ρευστότητα για να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους. Τις επόμενες εβδομάδες εφόσον η πίεση στην οικονομική δραστηριότητα διατηρείται, οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν επαρκή οικονομική υποστήριξη και εμπιστοσύνη για να παραμείνουν σε λειτουργία», ανέφερε ο κ. Τζαννετάκης. Δεν απέκλεισε δε το ενδεχόμενο διϋλιστήρια στην Ευρώπη να περιορίσουν την παραγωγή τους ή ακόμη και να κλείσουν για οικονομικούς λόγους. «Όποιος μπορεί να καλύπτει τα κόστη του θα συνεχίσει να λειτουργεί. Η κατάσταση επιβάλλει ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης».
Αναφερόμενος στη Motor Oil ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος τόνισε ότι έχει την ευελιξία να διαχειριστεί τη μείωση της ζήτησης επειδή οι ποσότητες που εμπορεύεται υπερβαίνουν τη διϋλιστική ικανότητα, καθώς δραστηριοποιείται και στην εμπορία προϊόντων όπου τα περιθώρια κέρδους είναι μικρότερα. Άρα, όπως είπε, η μείωση της ζήτησης μπορεί να απορροφηθεί χωρίς μεγάλες απώλειες. Πρόσθεσε δε ότι η γεωγραφική θέση του διϋλιστηρίου μπορεί να επιτρέψει «ομαλή προσγείωση».
Αναφερόμενος στο επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο για εφέτος έχει καθοριστεί στα 210 εκατ. ευρώ, ο κ. Τζαννετάκης ανέφερε ότι εξακολουθεί να ισχύει, δεν απέκλεισε ωστόσο το ενδεχόμενο να υπάρξουν καθυστερήσεις.