ΓΔ: 2069.21 -0.36% Τζίρος: 20.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:20:35
Φωτο: Shutterstock

Αυξήθηκαν 6,2% οι επισκέψεις σε μουσεία τον Ιούλιο σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ

Στους αρχαιολογικούς χώρους, κατά το μήνα Ιούλιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, καταγράφεται αύξηση των επισκεπτών κατά 4,0%.

Τον φετινό Ιούλιο καταγράφεται αύξηση των επισκεπτών μουσείων κατά 6,2% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Παράλληλα παρατηρήθηκε μείωση των επισκεπτών ελεύθερης εισόδου κατά 6,3% και αύξηση των αντίστοιχων εισπράξεων κατά 9,2%, αναφέρει η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα της Έρευνας Κίνησης Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων για τον μήνα Ιούλιο 2024.

Στους αρχαιολογικούς χώρους, κατά το μήνα Ιούλιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, καταγράφεται αύξηση των επισκεπτών κατά 4,0%, αύξηση των επισκεπτών ελεύθερης εισόδου κατά 2,6% και αύξηση των αντίστοιχων εισπράξεων κατά 6,8%.

Κατά το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2024 παρατηρείται αύξηση, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, κατά 15,2% στους επισκέπτες των μουσείων, κατά 2,0% στους επισκέπτες ελεύθερης εισόδου και κατά 20,4% στις αντίστοιχες εισπράξεις.

Στους αρχαιολογικούς χώρους, κατά το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2024, παρατηρείται αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2023 κατά 9,1% στους επισκέπτες, κατά 11,1% στους επισκέπτες ελεύθερης εισόδου και κατά 8,9% στις αντίστοιχες εισπράξεις.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καστελλόριζο ελληνικό νησί
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΟΤ: Πολιτισμός και γαστρονομία σε Αγρίνιο, Καστελόριζο και Τορόντο

Ποικίλες δράσεις με επίκεντρο τον πολιτισμό, την επιστήμη και τη γαστρονομία υλοποιούνται μέσα στον Οκτώβριο σε τρεις διαφορετικούς προορισμούς, Αγρίνιο, Καστελόριζο και Τορόντο, με στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: 15 πιλοτικές πόλεις για βελτίωση κατανάλωσης ξένων τουριστών

Το Πεκίνο θα επιλέξει 15 πόλεις για να λάβουν κρατική χρηματοδότηση με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών και της εξυπηρέτησης των ξένων τουριστών, εστιάζοντας σε όσες έχουν αυξημένη κατανάλωση και πολλούς επισκέπτες.