ΓΔ: 1367.78 1.98% Τζίρος: 148.82 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Ikos Resorts

Τα Ikos Resorts αναδεικνύουν την Κω ως τουριστικό προορισμό

Σε συνεργασία με την Marketing Greece τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, αποκαλύπτουν μέσα από μια σειρά δράσεων και βίντεο την διαφορετική πρόταση που προσφέρει το νησί του Ιπποκράτη στον επισκέπτη.

Με στόχο την ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού προϊόντος της Κω, η Marketing Greece και τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, ενώνουν δυνάμεις, για μία ακόμη χρονιά, υλοποιώντας μία σειρά δράσεων με έμφαση στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και προβάλλοντας τον πλούτο εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη.

Με όχημα τη δημιουργία πρωτότυπου ταξιδιωτικού περιεχομένου, η Κως αποκαλύπτει την προσωπικότητά της και συστήνει στον ταξιδιώτη την αναζωογονητική και θεραπευτική της πλευρά.

Στο νέο βίντεο Kos | A sanctuary of body and soul in the Aegean στo νησί του Ιπποκράτη που ενσωματώνει στην πράξη την έννοια του ευ ζην, ο ταξιδιώτης ξεναγείται σε όλα εκείνα τα στοιχεία που συμβάλλουν στην ευζωία: από την περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου, την οινογευσία σε αμπελώνες του νησιού, που διατηρούν ζωντανή την οινοποιητική παράδοσή του, την επίσκεψη σε καλλιέργεια αλόης, μέχρι τις χαλαρωτικές βόλτες στο εξωτικό περιβάλλον της Κω και τις θεραπευτικές βουτιές στα κρυστάλλινα νερά της.

Παράλληλα, δυο επεισόδια podcasts αφιερωμένα στο Ασκληπιείο, Το Ασκληπιείο της Κω & ο Ιπποκράτης και Ο Ασκληπιός και τα Ασκληπιεία της αρχαίας Ελλάδας, μεταφέρουν την ιστορία του αρχαιολογικού χώρου, τη φιλοσοφία της ευζωίας στην αρχαιότητα και τη σπουδαιότητα της διδασκαλίας του Ιπποκράτη τη σημερινή εποχή. Όλο το ηχητικό περιεχόμενο για το σημαντικότερο θεραπευτήριο του αρχαίου κόσμου, αλλά και τόπο διάδοσης της διδασκαλίας του Ιπποκράτη, θα παραχωρηθεί ελεύθερο προς χρήση σε όλη την τουριστική κοινότητα της Κω.

Επιπλέον, με στόχο την περαιτέρω προώθηση του περιεχομένου για την ανάδειξη της Κω, που δημιούργησαν η Marketing Greece και τα Ikos Resorts, υλοποιείται ειδική ψηφιακή καμπάνια, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, αξιοποιώντας το οικοσύστημα του Discovergreece.com.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-The Ilisian-Hotel
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο 75,5% η πληρότητα Α΄ εξαμήνου του 2024 στα ξενοδοχεία της Αθήνας

Ο μήνας Ιούνιος (μήνας αιχμής για την Αθήνα) παρότι σημείωσε την καλύτερη πληρότητα έναντι όλων των μηνών που προηγήθηκαν (91,7%), ταυτόχρονα  εμφανίζει και μικρή μείωση κατά (-)1,4% έναντι του Ιουνίου του 2023.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Athens Riviera Forum: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα εκτοξεύει τον τουρισμό της Αθήνας

Για τον τουρισμό υγείας και ευεξίας, προορίζονται πόροι 21,7 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Στον καταδυτικό τουρισμό αξιοποιούνται πόροι του ΤΑΑ συνολικής αξίας 8,1 εκατ. ευρώ.