ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Super-Market
Φωτο: Shutterstock

Ένταξη τεσσάρων νέων μελών στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας

Tέσσερις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι Σ ΥΝ.ΚΑ, ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΟΥΝΤΣΙΔΗΣ και ΑΦΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΙ, προσχώρησαν ως νέα μέλη της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Την αναπτυξιακή της πορεία συνεχίζει η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) ενισχύοντας τον αριθμό των μελών της με την ένταξη τεσσάρων νέων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στο δυναμικό της.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τέσσερις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι Σ ΥΝ.ΚΑ, ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΟΥΝΤΣΙΔΗΣ και ΑΦΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΙ, προσχώρησαν ως νέα μέλη της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Η ΣΥΝ.ΚΑ. ΚΡΗΤΗΣ Π.Ε, η οποία αποτελεί το νέο Τακτικό Μέλος της ΕΣΕ, διαθέτει δίκτυο 38 καταστημάτων στην Κρήτη απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 1.100 εργαζομένους.

Η αλυσίδα ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ, το νέο Συνδεδεμένο Μέλος της ΕΣΕ, εξυπηρετεί τις ανάγκες των καταναλωτών στην ευρύτερη περιοχή της Πάτρας με το δίκτυο των 13 καταστημάτων της.

Επιπλέον, η ΓΟΥΝΤΣΙΔΗΣ Α.Ε., το νέο Συνδεδεμένο Μέλος της ΕΣΕ, διαθέτει 16 καταστήματα στο Νομό Δράμας.

Ο όμιλος ΑΦΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΙ, το νέο Συνδεδεμένο Μέλος της ΕΣΕ με έδρα τη Σπάρτη, διαθέτει 27 καταστήματα στους νομούς Λακωνίας, Μεσσηνίας και Αρκαδίας.

Με τη νέα προσθήκη, η ΕΣΕ εδραιώνει περαιτέρω το θεσμικό της ρόλο, απαριθμώντας πλέον 17 μέλη - αλυσίδες λιανεμπορίου και χονδρεμπορίου τροφίμων.

Ο γενικός διευθυντής της ΕΣΕ, Απόστολος Πεταλάς, δήλωσε: «Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας και τα μέλη της συνεργάζονται στενά με τις αρχές και τους θεσμικούς φορείς με στόχο την προώθηση της αρτιότητας, της καινοτομίας και του υγιούς ανταγωνισμού στον κλάδο λιανικής τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών, την προαγωγή του κλάδου και κατ' επέκταση τη συμβολή μας στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Μέσα από αυτήν τη συνεργασία, συμμετέχουμε στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρονται στους καταναλωτές. Η διαρκής προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση αποτελεί τον πυρήνα της ΕΣΕ, ενώ η ένταξη νέων μελών αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤτΕ: Κατά 10% ακριβότερη η Ελλάδα στα προϊόντα σουπερμάρκετ από την Ευρωζώνη

Όπως αναφέρεται σε μελέτη της ΤτΕ παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει επιτευχθεί την περίοδο 2011-2023, η Ελλάδα παραμένει μια ακριβή χώρα για τυποποιημένα προϊόντα σουπερμάρκετ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Θεοδωρικάκου με ΣΕΒΤ και Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Ο υπουργός επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας πολιτείας, καταναλωτών, καταναλωτικών οργανώσεων, ανεξάρτητων αρχών και υγιούς επιχειρηματικότητας για τη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας.