ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Xristos Staikouras, Ypourgeio Oikonomikon, YPOIK
Φωτό: Υπ. Οικονομικών

Εξι νέες παρεμβάσεις στο κυκλοφοριακό λόγω του Fly Over στη Θεσσαλονίκη

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι: «Το Fly Over είναι χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη, όπως αναγνωρίζεται σχεδόν από το σύνολο των φορέων αυτής και όπως παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Έξι πρόσθετες παρεμβάσεις για την άμβλυνση των επιπτώσεων στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης από τις εργασίες κατασκευής της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου Fly Over, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σε σύσκεψη με φορείς της πόλης που διεξήχθη σήμερα στο Διοικητήριο Θεσσαλονίκης, στην οποία συμμετείχαν η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο υφυπουργός Μακεδονίας και Θράκης Στάθης Κωνσταντινίδης, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Κωνσταντίνος Μαγουλάς.

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι: «Το Fly Over είναι χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη, όπως αναγνωρίζεται σχεδόν από το σύνολο των φορέων αυτής και όπως παρουσιάστηκε πρόσφατα σε δημοσκόπηση της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Και αυτό γιατί από τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης θα μπορούν να διέρχονται - ελεύθερα διοδίων - 10.000 οχήματα ανά ώρα, όταν σήμερα διέρχονται 5.000 οχήματα, ενώ, παράλληλα, αυξάνεται το επίπεδο οδικής ασφάλειας και μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

Οι παρεμβάσεις αφορούν σε:

  • Εκπόνηση μελετών εφαρμογής για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην πόλη υπό τον Συντονισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,
  • Εκμίσθωση τμημάτων του πρώην στρατοπέδου Καρατάσιου για την εξασφάλιση διαδρόμου για τα ασθενοφόρα προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου.
  • Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΑΕ για τη λειτουργία της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ5 (Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ12 (σύνδεση με Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών).
  • Απόδοση χώρων της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για κατασκευή υπαίθριων χώρων στάθμευσης.
  • Περιοδική και συστηματική ενημέρωση των φορέων σχετικά με την εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο του Συντονιστικού Οργάνου.
  • Ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση του ΟΑΣΘ, με λεωφορεία και προσωπικό.

«Σε κάθε περίπτωση, είμαστε διατεθειμένοι, να προχωρήσουμε και σε πρόσθετες παρεμβάσεις, ανάλογα με την πορεία και τη δυναμική των επιπτώσεων υλοποίησης αυτού του σημαντικού - για την πόλη - έργου», τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.

Η υφυπουργός Μεταφορών Χρ. Αλεξοπούλου, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί πριν από την έναρξη της υλοποίησης του FlyΟver, σε αυτές που εφαρμόζονται επί του παρόντος, και σε αυτές που θα υλοποιηθούν στο προσεχές διάστημα.

Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων:

  • Ξεκίνησαν άμεσα 5 νέες λεωφορειακές γραμμές Express, οι οποίες προσφέρουν συνολικά 200 νέα δρομολόγια.
  • Προσελήφθησαν 137 νέοι οδηγοί με ΑΣΕΠ οι οποίοι ήδη εργάζονται. Σε αυτούς προστέθηκαν άλλοι 20 με εσωτερική μετακίνηση
  • Προστέθηκαν ήδη 26 νέα οχήματα από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα αντικαταστάθηκαν 36 παλαιά λεωφορεία του ΟΑΣΘ με νεότερα οχήματα μεγαλύτερης χωρητικότητας.
  • Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των λεωφορείων με την άφιξη 110 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, σε συνδυασμό με την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της ΑΝΕΘ και του εργολάβου για την κατασκευή του σταθμού φόρτισης στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.
  • Προετοιμάζεται ο διαγωνισμός για την προμήθεια άλλων 750 οχημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Με ακόμη υψηλότερες ταχύτητες θα υλοποιείται το έργο του flyover

Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών όπου συζητήθηκαν οι πρωτοβουλίες που αναλήφθηκαν για την εξέλιξη των έργων που θα αλλάξουν τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Σχεδιάζουμε τον ΟΑΣΘ με όρους των επόμενων δεκαετιών

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι ο ΟΑΣΘ θα λειτουργήσει υπό την «ομπρέλα» του ΟΣΕΘ, με την προσθήκη, όπου χρειάζεται και ιδιωτών, όπως γίνεται και σήμερα, με διαγωνισμούς και συμβάσεις.